پنجشنبه چه خبر است

مهم‌ترین اتفاق پنج‌شنبه‌ی این هفته، همان است که قریب ۴۰ سال، هر شب جمعه رخ می‌دهد؛ رفتن مادران شهدا بر سر مزار جگرگوشه‌ی‌شان!

به گزارش ۸دی، حسین قدیانی درباره‌ی تحلیل برخی درباره پنج‌شنبه آتی نوشت:

?مهم‌ترین اتفاق پنج‌شنبه‌ی این هفته، همان است که قریب ۴۰ سال، هر شب جمعه رخ می‌دهد؛ رفتن مادران شهدا بر سر مزار جگرگوشه‌ی‌شان! دارندگان «شهوت پیش‌بینی» لطف کنند با تحلیلک‌های خود، روی اعصاب این مردم بی‌گناه، رژه نروند! ایران عزیز، تا جوشش خون شهدایش را دارد و تا دعای خیر مادران شهدایش را دارد و تا جوانان غیور انقلابی دارد و تا سایه‌ی ولی فقیه را بر سر دارد و تا لطف و عنایت حضرت صاحب‌الزمان را دارد و تا پنج‌شنبه‌هایی به این نازنینی دارد و از همه مهمتر، تا خدای قادر حی متعال را دارد، از گزند نقشه‌ی مشترک دشمن و دشمن‌دوستان- که البته همیشه بوده!- باورم هست در امان است!

?کلا یک عده به بهانه‌‌ی روشن‌گری در قبال توطئه‌ی بیگانه، مثل این‌که عطش پاشیدن بذر دلهره در قلوب آحاد ملت دارند! قدرمسلم، راه «دشمن‌شناسی» این نیست! هر چند که راه تأمین منافع «تحلیل‌گرنماها» قطعا همین است! همین که شنبه بگویند پنج‌شنبه یک خبرهایی است و جمعه هم بگویند سه‌شنبه! که چی؟! که احتمال دارد تق یک توافق بخورد یا نخورد! نکنید این کارها را با اعصاب مردم! براستی مردم چه گناهی کرده‌اند که عده‌ای «خودعمارپندار» برای هر روز هفته «شهوت خبر» دارند و «عطش تحلیل» و این‌که «وضعیت، فوق قرمز است»؟! چشم! شما خوبید! و فقط هم شما متوجه «جنون ترامپ» و «نقشه‌های کاخ سفید» و دنباله‌های داخلی آن هستید و الباقی ملت، حتی الباقی حزب‌اللهی‌ها، گاگول تشریف دارند! والله خوب شد شما اول انقلاب نبودید و الا هر ساعت، خبر آشوب ساعت بعد را آن‌هم در نادرست‌ترین شکل ممکن جار می‌زدید! و به وسع خود، دل ملت را علی‌الدوام خالی می‌کردید! مهم‌ترین اتقاق پنج‌شنبه‌ی پیش رو اما، همان است که گفتم! همین که باز، مادر شهیدی برود بهشت زهرا… نه! خدا را خوش نمی‌آید این همه ندیدن خدا! «فرجام برجام» و «دلسوزی برای امنیت کشور» بهانه است! بهانه‌ی انتشار «من»! و از همه عمارتر بودن من! خجالت بکشید! که بدترین فتنه‌ها همین وررفتن با اعصاب ملت است!

قطعه ۲۶

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه