فرماندار شهرستان آستارا مطرح کرد

نارضایتی افراد آسیب‌دیده سیلاب اخیر آستارا از نحوه خدمات‌دهی / دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران آستارا در حال آماده‌باش باشند

فرماندار شهرستان آستارا گفت: تکریم ارباب رجوع، حق شهروندی مردم بوده و زیرمجموعه‌های دستگاه‌های ادارای باید در این خصوص توجیه شوند.

نارضایتی افراد آسیب‌دیده سیلاب اخیر آستارا از نحوه خدمات‌دهی / دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران آستارا در حال آماده‌باش باشند

به گزارش۸دی؛ به نقل از فارس گیلان  یونس رنجکش عصر امروز در نشست ستاد مدیریت بحران این شهرستان در سالن جلسات شهرداری آستارا با اشاره به آب‌گرفتی و سیلاب ناشی از بارندگی‌های اخیر اظهار کرد: اقدامات به موقع دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی از شدت وقوع حوادث و آسیب‌ها کاست.

فرماندار شهرستان آستارا علت آب‌گرفتی و سیلاب ناشی از بارندگی‌های اخیر را  عدم توسعه زیرساخت‌های شهرستان دانست و تصریح کرد: به دلیل غفلت و کم‌توجهی در سال‌های گذشته شاهد عدم توسعه زیرساخت‌ها در این شهرستان بوده و برای جبران این کمبودها باید تلاش مضاعفی کرد.

وی با اشاره به اینکه یک‌عده از مردم در جریان سیلاب اخیر از نحوه خدمات‌دهی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ناراضی بودند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی به عنوان یک دستگاه حاکمیتی به مردمی که با بحران سیل و آب‌گرفتی دست و پنجه نرم می‌کنند باید خدمات درستی ارائه دهند.

رنجکش با تصریح براینکه در هنگام مواجه با بحران سیل، طوفان و باد باید شأن و مقام افراد آسیب‌دیده جامعه حفظ شود تا نارضایتی عمومی تولید نشود، بیان کرد: تکریم ارباب‌رجوع، حق شهروندی مردم بوده و زیرمجموعه‌های دستگاه‌های ادارای باید در این خصوص توجیه شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا میزان خسارت‌های برآورد شده سیلاب اخیر این شهرستان را ۷۷ میلیارد ریال در بخش‌های تأسیسات دولتی و اماکن غیردولتی دانست و گفت: از این میزان خسارت، حدود ۲۰ میلیارد ریال آن به واحدهای مسکونی تعلق دارد.

وی با اشاره به اینکه در جریان سیلاب و آب‌گرفتی‌های اخیر بالغ‌بر ۸۶۱ واحد در سطح شهرستان به صورت معیشتی نیاز به تعمیر پیدا کرده‌اند، افزود: از این تعداد، ۳۰۵ واحد در حوزه شهر آستارا، ۵۰ واحد در حوزه شهر لوندویل و ۵۰۶ واحد در حوزه روستایی هستند.

رنجکش با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی از عصر روز چهارشنبه توده پرفشار باران‌زا وارد شهرستان آستارا می‌شود و احتمال وقوع آب‌گرفتی و سیلاب وجود دارد، اظهار کرد: کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی عضو ستاد مدیریت بحران این شهرستان باید تا روز جمعه در حال آماده‌باش باشند.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه