دلیل عجیبی که دختران انگلیسی را به سوریه می کشاند!

پلیس لندن اخیرا، ماه گذشته پس از بازداشت دو دانشجو به نامهای “امل وهابی” ۲۷ ساله و “نوال مسعد” ۲۶ ساله، آنها را به جمع آوری پول برای فعالیت های تروریستی در سوریه متهم کرده بود.

دلیل عجیبی که دختران انگلیسی را به سوریه می کشاند!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از جام نیوز، دختران انگلیسی پس از آشنایی با تروریست‌ها در سوریه از طریق اینترنت، برای ازدواج با آنها عازم این کشور می شوند.

 

روزنامه انگلیسی “دیلی استار” نوشت: دختران انگلیسی مشهور به “تشویق کنندگان به جهاد” پس از آشنایی با تروریست ها از طریق اینترنت، عازم سوریه می شوند و با تروریست ها ازدواج می کنند.
دیلی استار می افزاید: براساس اعلام کارشناسان نظارت و پیگیری گروههای تندرو، این گروهها در سوریه، با انتشار تصاویری ادعایی از “اقدامات قهرمانانه” نیروهایشان بر روی اینترنت، اقدام به فریب این دختران می کنند.
به نوشته دیلی استار، حداقل چهار دختر انگلیسی که دو تن از آنها از اهالی “پورتسموت” و یک نفر از “لندن” و دیگری از استان “سری” هستند، با تروریست هایی در سوریه ازدواج کرده اند. اما پژوهشگران مرکز بین المللی پژوهش درباره افراطی گری در دانشکده پادشاهی لندن، بر این باورند که تعداد این زنان بسیار بیش از این عدد است.
به گزارش العالم، این روزنامه انگلیسی خاطرنشان می کند یک دختر انگلیسی، از یکی از تروریستهای همشهری اش، درخواست کرده است تا چگونگی ازدواج با افراطی ها را به وی نشان دهد. همچنین از وی سؤال کرده است که آیا وی در این زمینه فعالیت دارد یا خیر. این دختر انگلیسی همچنین متعهد شده است که “تعداد زیادی فرزند به دنیا بیاورد و آنها را به عنوان سرباز برای جهاد به سوریه  بفرستد.”
به نوشته دیلی ستار، دختران انگلیسی متمایل به ازدواج با تروریست ها در سوریه با استفاده از هواپیما به مناطق گردشگری ترکیه می روند تا از به وجود آمدن تردید درباره سفرشان جلوگیری کنند. همچنین شماری از آنها از طریق اسکایپ قبل از سفر با تروریست ها ازدواج می کنند.
پلیس لندن اخیرا، ماه گذشته پس از بازداشت دو دانشجو به نامهای “امل وهابی” ۲۷ ساله و “نوال مسعد” ۲۶ ساله، آنها را به جمع آوری پول برای فعالیت های تروریستی در سوریه متهم کرده بود.
نهادهای امنیتی انگلیس شمار اتباع این کشور در جنگ سوریه در چارچوب گروههای تروریستی را که از سه سال پیش تاکنون ادامه دارد حدود ۶۰۰ نفر تخمین می زنند که براساس منابع رسانه ای ۲۰ نفر از آنها تاکنون به هلاکت رسیده اند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه