پدرش را کشت و جسد را در کمد دفن کرد!

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: با کشف جسد پیرمرد ۶۰ ساله در داخل کمد دیواری متهم برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

پدرش را کشت و جسد را در کمد دفن کرد!

به گزارش ۸دی؛ به نقل از مهر، سرهنگ حمید مکرم گفت: به دنبال آنکه در تاریخ ۱۵ مهرماه امسال جوانی ۱۹ ساله از مفقود شدن پدرش خبر داد، تیمی ویژه، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند اما در تحقیقات بعدی آنان متوجه شدند که این جوان در اظهارات خود موارد ضد و نقیض زیادی را اعلام کرده است.

به دنبال همین اظهارات، مأموران تحقیقات را بر روی اظهارات این پسر ۱۹ ساله معطوف کردند که سرانجام صبح امروز این جوان ۱۹ ساله اعتراف کرد که پدرش را با ضربات چوب و چاقو به قتل رسانده و سپس جسدش را در کمد دیواری خانه دفن کرده و رویش را با سیمان پوشانده است.

مکرم با بیان اینکه به دنبال این حادثه کارآگاهان به محل سکونت این فرد واقع در خیابان طوس بین قصرالدشت و کارون اعزام شدند، گفت: جسد این فرد از داخل کمد دیواری کشف شده و موضوع به دادسرای ناحیه ۲۷ اعلام شد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت افزود: متهم درباره انگیزه‌اش از ارتکاب این جنایت به ماموران اعلام کرد که مادرش در پی آزارها و اذیت پدرش فوت کرده است و همین موضوع سبب گرفتن کینه از پدرش شده و در حالیکه روز جمعه در حال استراحت در خانه بوده چند ضربه با چوب به سر پدرش زده و سپس با ضربات متعدد چاقو به گردن، پدرش را کشته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه