فرمانده سپاه قدس گیلان:

سپاه به‌دور از هرگونه جناح‌بندی سیاسی به‌دنبال حل مشکلات معیشتی مردم است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه به‌دور از هرگونه جناح‌بندی سیاسی به‌دنبال حل مشکلات معیشتی مردم است، گفت: طرح روستای خودکفا در ۳ روستا از شهرستان‌های آستارا، رودبار و رودسر اجرا می‌شود.

سپاه به‌دور از هرگونه جناح‌بندی سیاسی به‌دنبال حل مشکلات معیشتی مردم است

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در دیدار با مدیران خبرگزاری‌های استان گیلان با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: دشمن با ایجاد شبهه در مسائل مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تلاش در مایوس‌کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن با بزرگ‌نمایی حواشی و مسائل پیش‌پا افتاده در تلاش است تا امید نسبت به آینده درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مردم سلب کند، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ۴۰ سال بی‌وقفه تمامی توطئه و برنامه‌های ننگین نظام سلطه را نابود و در هم‌پیچیده است‌.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه نظام استکبار با تشکیل جبهه‌ای متحد برای مقابله و نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هرگونه حیله و ترفندی استفاده کرد و با این نظام مقدس وارد جنگی نابرابر شد، گفت: برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و معجزه ولایت فقیه، ایران را همواره پیروز قدرتمند کرده است.

وی با بیان اینکه خون شهدا و رشادت فرزندان ایران همواره سبب اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است خاطرنشان کرد: ولایت فقیه سلاحی نامرئی، نیروبخش و امید‌آفرین در جهان اسلام است و انتظار شهدا، حفظ و امانتداری از انقلاب است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و با تاکید بر اینکه این مقوله در دهه اخیر از سوی ایشان به‌طور ویژه مطرح شده است افزود: اقتصاد مقاومتی جدایی از قوانین دست و پاگیر امورات مردم و حل معضلات اقتصادی است.

سردار عبدالله‌پور مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس را به‌دلیل پشتیبانی مردم و نیروهای بسیجی عنوان کرد و اعلام داشت: رمز موفقیت و اقتدار نظام‌جمهوری اسلامی در دفاع مقدس مدل جنگ مردمی و تقویت این دیدگاه بود.

دیدار با سردار عبدالله پور

وی با تاکید بر اینکه تمامی عرصه‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از دوران دفاع مقدس الگو‌برداری کنند اظهار داشت: باید با الگو‌برداری از دوران دفاع مقدس با توجه به فضا و اقلیم مناطق مختلف ساختارهای مردمی را در جامعه تقویت کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه پاسداران به دور از هرگونه جناح‌بندی سیاسی به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم است تصریح کرد: سپاه پاسداران تلاش می‌کند با اقدامات مذکور اعتماد مردم به نظام را جلب کرده و امید و انگیزه را در جوانان افزایش دهد.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه اقدامات و عملکرد سپاه پاسداران همواره غیر‌سیاسی است تاکید کرد: سپاه با هرگونه عاملی که قصد تخریب پایه‌های نظام و ستون‌های انقلاب را دارد مقابله کرده و تا آخرین نفس پشتیبان ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه تمامی سود حاصل از پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء به قرارگاه کوثر جهت کمک به ساخت و ساز برای محرومان منتقل می‌شود تصریح کرد: طرح روستاهای خودکفا و برخوردار در سطح کشور اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه طرح روستای خودکفا شامل خدمات‌رسانی به بخش‌های اشتغال، اقتصاد، بهداشت و درمان، توسعه زیرساخت‌ها است تصریح کرد: طرح روستای خودکفا به‌صورت پایلوت در سه شهرستان استان گیلان اجرا می‌شود.

سردار عبدالله‌پور روستای درفک رودبار، حویق آستارا و اشکورات رودسر را از روستاهای مذکور عنوان کرد و ابراز داشت: تلاش است با همت و تلاش مسئولان، این طرح به‌طور ویژه در استان گیلان اجرا شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه