اصلاح‌طلبان ژن خوب را اینگونه جا می‌اندازند + عکس

به نظر می‌رسد که رسانه‌های اصلاح‌طلب با تکنیک راه بنداز و جابنداز سعی دارند آقازادگی و پدیده ژن خوب را در این جریان نهادینه و جا بیندازند.

اصلاح‌طلبان ژن خوب را اینگونه جا می‌اندازند + عکس
به گزارش۸دی؛ به نقل از جهان نیوز؛ جریان اصلاحات بعد از طرح نظریه ژن خوب از سوی پسر محمدرضا عارف در حال تزریق و جا انداختن این موضوع در این جناح سیاسی است.

اگرچه موضوع ژن خوب از سوی افکارعمومی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت اما رسانه‌های اصلاح‌طلب چندی است با رسانه‌ای کردن حضور «سید عمادالدین خاتمی»، فرزند رئیس دولت اصلاحات سعی دارند وی را ژن محبوب جلوه داده و بدنه اصلاح‌طلبی را برای پذیرش موضوع ژن خوب آماده سازند.

روزنامه آفتاب یزد چندی پیش با اعلام خبر انتخاب آقازاده خاتمی به معاونت سیاسی حزب اتحاد ملت، از او به عنوان ژن محبوب یاد کرد که طرفدارانی در فضای مجازی برای خود دست و پا کرده اما مشخص نیست این افراد چه کسانی هستند.

هفته نامه کارگزارانی صدا نیز جلد مجله خود را با عکس تمام قد از این آقازاده اصلاحات با وجهه‌ای تبلیغاتی بسیار مثبت قرار داد و از وی به عنوان خاتمی جوان یاد کرد؛ رانت رسانه‌ای که قطعا برای هیچ یک از اعضای اصلاح‌طلب و فعال این جناح سیاسی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.هفته نامه کارگزارانی صدا نیز جلد مجله خود را با عکس تمام قد از این آقازاده اصلاحات با وجهه‌ای تبلیغاتی بسیار مثبت قرار داد و از وی به عنوان خاتمی جوان یاد کرد؛ رانت رسانه‌ای که قطعا برای هیچ یک از اعضای اصلاح‌طلب و فعال این جناح سیاسی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

هفته نامه کارگزارانی صدا نیز جلد مجله خود را با عکس تمام قد از این آقازاده اصلاحات با وجهه‌ای تبلیغاتی بسیار مثبت قرار داد و از وی به عنوان خاتمی جوان یاد کرد؛ رانت رسانه‌ای که قطعا برای هیچ یک از اعضای اصلاح‌طلب و فعال این جناح سیاسی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه