کوچکی نژاد در گفتگو با 8دی مطرح کرد؛

جذب ۲۵۰ نیروی حق‌التدریس آموزش و پرورش گیلان زیر ذره‌بین نمایندگان

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارشاتی از پرونده‌سازی و دستکاری در سوابق کاری متقاضیان جذب در آموزش و پرورش به ما رسیده است و ما اکنون در حال بررسی دقیق موضوع هستیم.

جذب ۲۵۰ نیروی حق‌التدریس آموزش و پرورش گیلان زیر ذره‌بین نمایندگان

جبار کوچکی نژاد ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره آخرین وضعیت استخدام نیروهای حق التدریس در آموزش و پرورش گیلان اظهار داشت: قبل از این آموزش و پرورش حدود ۲۵۰ نفر را استخدام کرده است که من درباره این استخدام‌ها به وزارت آموزش و پرورش تذکر دادم.

وی افزود: متأسفانه گزارشاتی از پرونده سازی و دستکاری در سوابق کاری متقاضیان جذب در آموزش و پرورش به ما رسیده است و ما اکنون لیست‌ها را گرفته‌ایم و در حال بررسی دقیق موضوع هستیم و اگر کسی این کار را انجام دهد متخلف است و با وی برخورد می شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کل کسانی که هم اکنون برای استخدام متقاضی هستند از جمله خرید خدمات پیش دبستانی ها حدود ۱۷۰۰ نفر هستند که در دو مرحله ۴۰۰ نفر و ۲۵۰ نفر جذب شده اند و اگر بتوانیم این ماه این تعداد جذب نیروهای حق التدریس را به ۱۰۰۰ نفر برسانیم جذب بقیه افراد به عنوان حق‌التدریس به سال آینده موکول خواهد شد.

کوچکی نژاد درباره جذب نهضتی ها ادامه داد: این افراد هنوز وضعیت مشخصی ندارند و ابتدا باید تعیین شود که یک نهضتی باید چند نفر دانش آموز داشته باشد به معنی که قانون باید درباره این موضوع تفسیر شود که این موضوع تا پایان همین هفته انجام خواهد شد و امیدواریم بحث نهضتی ها را هم ساماندهی کنیم. ضمن اینکه بحث نهضتی ها مربوط به قبل از سال ۹۲ است و افراد پس از این سال امکان جذب ندارند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه