در نامه سرگشاده خطاب به نماینده رودبار مطرح شد؛

فریاد روستائیان بخش بلوکات را بشنوید

مردم روستاهای بالابراگور و گردپشته و فرارود و رناسکبن از بخش بلوکات بعد از حدود ۴ دهه از انقلاب اسلامی از داشتن جاده مناسبت محروم هستند.

فریاد روستائیان بخش بلوکات را بشنوید

به گزارش ۸دی، مصطفی از اهالی بخش بلوکات رودبار ضمن نامه ای سرگشاده خطاب به نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی از وضعیت راه‌های روستایی بخش بلوکات گلایه کرده و نوشت:

“نماینده شریف شهرستان رودبار! فرماندار محترم رودبار!
فریاد روستائیان بخش بلوکات را بشنوید”

مهم ترین مسئاله نظام رسیدگی به طبقات مستضعف است/امام خامنه ای

نزدیک به ۴ دهه از انقلاب اسلامی می گذرد و فراهم کردن خدمات اولیه از ابتدایی ترین وظایف هر حکومتی است.

انقلاب اسلامی که هدف اصلی آن دفاع و حمایت از مستضعفان و پابرهنگان عالم بود و عمدتا تمام ماموریت های خود را نیز حول همین محور برنامه ریزی کرد ولی امروز متاسفانه بعضاً شاهد بی توجهی بعضی مسولین در سطوح مختلف هستیم.

روستائیان و مستضعفان از حامیان اصلی انقلاب اسلامی بوده و هستند چرا که در اسلام این پابرهنگان هستند که خودشان را فدای ارزش های اسلامی می کنند نه اشراف و ثروت مندان.

حال بعد از حدود چهل سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد مهیا کردن راه های ارتباطی در روستاهای پرجمعیت و محروم امری بلاشک حیاتی و مهم است چرا که مردم درد کشیده روستاها، در این فضایی که اوج مهاجرت به شهرنشینی و زندگی ماشینی وجود دارد مقاومت می کنند و اقتصاد کشور را در حد خود رونق می دهند.

همه ساله این محرم و صفر است که در ارادت و شور و شعور مردم مومن و انقلابی ایران به ارزش های اسلامی صفا می‌دهد و میلیون‌ها نفر در جمهوری اسلامی زیرِ بیرق اباعبدالله الحسین با آرمان های انقلاب بیعتی دوباره می کنند اما مردم روستاهای بالابراگور و گردپشته و فرارود و رناسکبن از بخش بلوکات به دلیل نداشتن جاده مناسب از این امر محروم هستند و برای عزاداری سرور و سالار شهیدان چه مشقت‌هایی که نبایند تحمل کنند.

باید مسئولین دولت فکری به حال رفع این محرومیت‌ها کنند نه اینکه مردم پابرهنه و مستضعفی که امام خامنه‌ای آنها را وارثان اصلی انقلاب معرفی کردند اینگونه در رنج و عذاب باشند.

آقای فرماندار محترم شهرستان رودبار، نماینده مردم شریف شهرستان رودبار این فیلم‌ها و عکس‌هایی که می‌بینید مربوط به یکی از روستاهای محروم و درد کشیده شهرستان رودبار بخش رحمت آباد و بلوکات آنهم در یک روز آفتابی است.
زیبنده دولت تدبیر و امید نیست که مردم اینگونه نسبت به ارزش‌های انقلاب و اهل بیت ابراز ارادت کنند ولی مسئولین ما پایین‌ترین و ابتدایی‌ترین خدمات که راه ارتباطی است را ارایه نکنند و یا درباره آن سهل‌انگاری کنند.

آیا ۵ کیلومتر آسفالت در دولت تدبیر و امید اینقدر هزینه گزافی دارد که مردم را اینگونه نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند.

آقای جمالی نماینده محترم شهرستان رودبار که از نمایندگان حامی دولت هم بشمار می روید و رابطه تان با دولت هم خوب است، این مردم مستضعف درد خود را نه با رسانه های معاند و ضد انقلابی همچون آمد نیوز و … در میان نگذاشته اند که خدایی نکرده به حضرتعالی و مسئولین اجرایی شهرستان هتک حرمتی صورت گیرد و ضدانقلاب دل شاد شوند بلکه با رسانه های داخلی و انقلابی این درد کهنه را در میان گذاشته اند تا فکری به حال این مردم همیشه پا در صحنه بکنید.

آقای فرماندار، بخشدار محترم رحمت آباد و بلوکات شهرستان رودبار در روز تاسوعا حسینی حرفِ دلِ مردم انقلابی روستاهای بالا براگور، گردپشته، فرارود و رناسکبن را شنید.

این صدای مردمی است که حرف شان به جایی نمی رسد، آقایان مسئول! فریاد روستائیان را بشنوید، آقای استاندار گیلان! آقای نوبخت! پنج کیلومتر آسفالت کمترین درخواستی است که مردم دردمند بخش بلوکات دارند، و این مسئله را با رسانه‌های ضدانقلاب هم که دنبال ضربه زدن به اصل نظام هستند مطرح نکرده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه