نگاه آزاد؛

آیا چند توصیه ناصحانه به استاندار گیلان التهاب‌آفرینی است؟

آیا به راستی یک توصیه پیشگیرانه و دلسوزانه آن هم از باب امر به معروف خطاب به استاندار گیلان، باعث التهاب در جامعه می‌شود؟!

آیا چند توصیه ناصحانه به استاندار گیلان التهاب‌آفرینی است؟

به گزارش ۸دی، سید حسن موسوی در واکنش به نقد سخنان منتشر شده رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان در این پایگاه خبری توسط یکی از پایگاه‌های خبری استان نوشت:

چند توصیه پیشگیرانه از باب امر به معروف خطاب به استاندار جدید استان گیلان توسط یکی از روحانیون و چهره‌های موجه سیاسی استان بهانه‌ای شد تا یکی از سایت‌های خبری گیلان در کمال تعجب در پوشش نقد این سخنان، دست به تخریب مضحک و ناشیانه‌ای بزند! در واکنش به این موضوع چند نکته قابل ذکر است:

سایت احرار گیل در ابتدای یادداشت خود می‌نویسد: طرح موضوع غیر بومی بودن استاندار و شهردار از سوی جبهه‌ی همسو با اصولگرایی بی‌فایده است! متاسفانه نویسنده بی‌توجه به متن سخنان خطیب، نتیجه و برداشت خود را منعکس کرده است چرا که اساسا با کمی دقت در متن سخنان ایشان مشخص می‌شود، هدف از طرح غیر بومی بودن استاندار و شهردار جدید، آشنا نبودن با فضای سیاسی استان و عدم شناخت کافی از افراد و مدیران است و غیر بومی بودن به عنوان یک نقص مد نظر نیست!

نوشته‌اند هنوز استاندار جدیدالورود بر کرسی مسولیت تکیه نزده به منبر برویم و بگوییم استاندار و شهردار باید چنین و چنان کند جامعه را ملتهب کرده‌ایم! و اهداف پشت پرده‌ای در میان است. یا للعجب!! جای بسی شگفتی است! آیا به راستی یک توصیه پیشگیرانه و دلسوزانه آن هم از باب امر به معروف، باعث التهاب در جامعه می‌شود؟! اینکه کسی بگوید استاندار و شهردار برای خدمت صالح به مردم، مدیران و مشاوران ناصالح را کنار بگذارد، جامعه را دچار تنش کرده است! اینکه خطیبی فقر و بی‌عدالتی و عقب ماندگی استان را حاصل عملکرد مدویران فاسد و ناصالح بداند به خطا رفته است؟! این چه استدلال سست و بی‌اساسی است!

جای بسی تعجب است، کسانی از التهاب در جامعه سخن می‌گویند که خود و هم پیالگی‌هاشان با بی‌تدبیری و ندانم‌کاری در گذشته و حال هزینه‌های فراوانی را بر دوش اصولگرایان استان تحمیل کردند!

جای بسی تعجب است کسانی از اهداف پشت پرده سخن می‌گویند که هرگز خاطره چنبره زدن‌ها و تقسیم غنایم‌شان در دوره‌ی کوتاه یک استاندار غیر بومی در دولت گذشته از یاد و خاطر انقلابیون استان بیرون نرفته است! و از قبل انحصارطلبی‌های خود در آن مقطع کوتاه، فرصت‌های وسوسه‌انگیزی را برای خود به کف آوردند!

دوستانمان در تحریریه این سایت خبری شایسته است قبل از نقد سخنان دیگران نیم نگاهی هم به عملکرد خود بیندازند. همین چند نکته کافی است تا برای هر انسان منصفی مشخص شود این سایت خبری با آسمان ریسمان به هم بافتن به دنبال تخریب است و اگر نه یک امر به معروف ساده از طرف خطیب، مبارز و نویسنده انقلابی که سالها مورد وثوق انقلابیون استان بوده و هست، آن هم خطاب به استاندار دولت اعتدال، قاعدتا نباید هیچ جریان همسویی را اینچنین آشفته نماید که دست به خودزنی بزند!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بخشی نژاد
پایگاه خبری احرا گیل یکی از سایت های کم مخاطب و کم اثر استان است از این نظر سعی دارد با ساختار شکنی و زدن نیروهای خودی جذب مخاطب نماید!
در حاشیه