دبیر کنگره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه:

شهید آیت‌الله احسان‌بخش نقشی بی‌بدیل در دفاع مقدس ایفا کرد/ کمک‌های مردمی به‌ویژه گیلانی ها جنگ را اداره کرد

دبیر کنگره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه گفت: کمک‌های مردم به‌ویژه مردم گیلان جنگ را اداره کرد و شهدای لشگر ۱۶ قدس گیلان نقش بی‌نظیری در دفاع مقدس داشتند.

شهید آیت‌الله احسان‌بخش نقشی بی‌بدیل در دفاع مقدس ایفا کرد/ کمک‌های مردمی به‌ویژه گیلانی ها جنگ را اداره کرد

به گزارش ۸دی، ابراهیم میرزا حسینی صبح امروز در سومین یادواره سرداران و ۱۰۵ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قدس گیلان بابیان جزئیات یادواره‌های شهدا آماد و پشتیبانی در کشور اظهار کرد: این مراسم شصت و هشتمین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی کشور است و دو کنگره ملی هم برای این شهدا بزرگوار تاکنون در تهران برگزارشده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این یادواره‌ها افزود: هدف برگزاری این جلسات بزرگداشت یاد و خاطره امام و شهدای لجستیک و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تجلیل و تکریم از خانواده معظم و معزز شهدا و برجسته کردن نقش تدارکات و شهدای مظلوم این عرصه در دفاع مقدس است.

دبیر کنگره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه افزود: فراهم کردن امکانات بیش از ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار نیرو در مسافت ۱۰۰۰ کیلومتری، آن‌هم از دهانه اروند با گرمای ۵۰ درجه بالای صفر و یا در شمال غرب با سرمای ۳۰ درجه زیر صفر واقعاً کار سختی بود که این شهدا انجام دادند.

وی افزود: خدمات‌دهی شبانه‌روزی یک ساختار محکم و قوی می‌خواست که در دفاع مقدس وجود نداشت اما از همان ابتدای جنگ همه مردم به میدان آمدند و کمک کردند تا آن مشکلات دیده نشود.

دبیر کنگره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه بیان کرد: در همین استان گیلان شهید آیت‌الله احسان‌بخش با آن وضعیت جسمانی که داشت یک نقش مهم و بی‌بدیل را در دفاع مقدس ایفا کرد.

میرزا حسینی بیان کرد: کمک‌های مردم به‌ویژه مردم گیلان جنگ را اداره کرد و شهدای لشگر ۱۶ قدس گیلان نقش بی‌نظیری در دفاع مقدس داشتند.

وی افزود: شهدای والامقام تدارکات در سخت‌ترین شرایط حاضر بودند و رزمنده‌ها را فراموش نمی‌کردند و همین باعث برجسته بودن آن‌ها نسبت به سایر شهدا است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه