خبرنگار: محمد جمشیدی
فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان:

جوانان ما هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای میهن در تلاشند امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورند

سردار حق بین گفت: جوانان ما هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای میهن در تلاش هستند تا امنیت را برای مردم کشورشان به وجود بیاورند.

جوانان ما هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای میهن در تلاشند امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورند

به گزارش ۸دی، سردار محمدعلی حق‌بین صبح امروز در سومین یادواره سرداران و ۱۰۵ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قدس گیلان بابیان شباهت‌های رزمنده‌های دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار کرد: در یک جبهه بزرگی مانند دفاع مقدس بخواهیم امکانات را در آن حجم بالا برای سربازان تدارک ببینیم چقدر کار سختی است و این‌کارهای سخت را شهدای ما انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان دیگر نمی‌توانند به مرزهای ما خود را نزدیک کنند افزود: به خاطر همین مسئله آن‌ها اکنون جنگ را در گردنه‌هایی که ما تعریف می‌کنیم هدایت می‌کنند.

فرمانده عملیاتی لشکر ۱۶ قدس گیلان بیان کرد: اگر در زمان دفاع مقدس یک کامیون کمک‌های مردم گیلان را برای رزمندگان از یک مبدأ به یک مکانی می‌برد و دسته‌بندی می‌کرد و برای رزمندگان ارسال می‌کرد اما اکنون امکانات مدافعان حرم از چند مرحله زمینی و هوایی می‌گذرد تا به دست آن‌ها برسد که این‌یک همت مضاعف می‌خواهد.

حق‌بین بیان کرد: امروز رزمنده‌های مدافع حرم از رزمنده‌های دفاع مقدس هیچ کمی ندارند.

وی بابیان اینکه جنگ در خارج از مرز در یک پهنه بزرگ است بیان کرد: در آنجا رفتن یک مسیر اشتباه ممکن است به شهادت منجر شود و دشمنان طوری طراحی کرده‌اند که ما را زمین‌گیر کنند اما این خواب را باید به گور ببرند.

فرمانده عملیاتی لشکر ۱۶ قدس گیلان افزود: جوانان ما هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای میهن اسلامی در تلاش هستند تا امنیت را برای مردم کشورشان به وجود بیاورند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه