فرمانده سپاه قدس گیلان:

هرکس می‌خواهد دل شهدا را شاد کند برای حل مشکلات مردم تلاش کند/ با گرگ‌ها، هم‌جنس‌بازان و فاسدان نمی‌شود مذاکره کرد

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: کسانی که دنبال مذاکره با دشمن هستند انقلابی نیستند زیرا با گرگ‌ها، هم‌جنس‌بازان و فاسدان مذاکره نمی‌شود کرد.

هرکس می‌خواهد دل شهدا را شاد کند برای حل مشکلات مردم تلاش کند/  با گرگ‌ها، هم‌جنس‌بازان و فاسدان نمی‌شود مذاکره کرد

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در سومین یادواره سرداران و ۱۰۵ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قدس گیلان بابیان اینکه شهدای آماد و پشتیبانی با دیگر شهدای دفاع مقدس فرق دارند اظهار کرد: اگر بچه‌های پشتیبانی در دفاع مقدس نبودند جنگ واقعاً قابل اداره نبود.

وی افزود: خیلی از شهدا آماد و پشتیبانی راننده بودند و زمانی که همه برای رفتن به خط وحشت داشتند بچه‌های راننده پشتیبان، غذا و امکانات را به خط مقدم می‌رسانند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه حتی یک‌تکه استخوان بعضی از شهدای لجستیک به خانواده‌هایشان نرسید افزود: به خاطر شدت انفجاری که در هنگام بردن امکانات به خط مقدم در خودروها انجام می‌گرفت هیچ اثری از شهدا باقی نمی‌ماند.

وی بابیان اینکه شهدای آماد و پشتیبانی نقش به سزایی در دفاع مقدس داشتند گفت: بعد از تهیه در سرمای زمستان پوشاک و تجهیزات نظامی، مسائل مخابراتی، سلاح را به خط مقدم می‌رساندند و علاوه بر این در نگهداری و ذخیره‌سازی مهمات و امکانات تلاش‌های زیادی می‌کردند.

عبدالله پور بابیان اینکه در تمام صحنه‌های دفاع مقدس تلاش‌ها و نقش لجستیک قابل‌مشاهده بود گفت: شهدا برای اعتلا این انقلاب جان‌فشانی کردند و مجاهدت‌های شهدا آماد قابل‌تقدیر است.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: شهدا به این جلسات ما نیازی دارند اما از ما انتظاراتی دارند که یکی از آن انتظارات حفظ امانتی است که در اختیار ما گذاشته‌اند و آن‌هم انقلاب ما است و از ما می‌خواهند که آن را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از انتظارات شهدا از ما حل مشکلات مردم است افزود: مردم در حوزه اقتصاد و اشتغال دچار مشکلاتی هستند و باید درزمینهٔ محرومیت‌زدایی اقداماتی اساسی صورت بگیرد و هرکسی که می‌خواهد دل شهدا را شاد کند باید برای حل مشکلات مردم تلاش کند.
عبدالله با تأکید بر اینکه به نقطه‌ای رسیدیم که دشمنان اجازه ندارند به این انقلاب نگاه چپ کنند بیان کرد: در حوزه نظامی و موشکی به آن حدی از قدرت رسیدیم که ابرقدرت‌های دنیا درصدد هستند که قدرت موشکی ما را تضعیف کنند اما این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

عبدالله پور بابیان اینکه اطاعت از ولی‌فقیه یکی دیگر از انتظارات شهدا از ما است گفت: باید گوش‌به‌فرمان سخنان ولی‌فقیه باشیم اما نباید سخنان مقام معظم رهبری را به نفع خود تفسیر کنیم

وی افزود: اگر پایبند به ارزش‌های انقلاب و اسلام باشیم می‌توانیم انقلابی بوده و دشمن ظالمان و دوستدار مسلمانان باشیم اگر یک روزی از دشمن بترسیم دیگر انقلابی نیستیم.

عبدالله پور بیان کرد: کسانی که دنبال مذاکره با دشمن هستند انقلابی نیستند زیرا با گرگ‌ها، هم‌جنس‌بازان و فاسدان مذاکره نمی‌شود کرد.

وی بابیان اینکه چرا باید برنامه‌های حوزه‌های آموزشی ما از فرانسه بیاید گفت: ما خودمان فرهنگ آموزشی غنی در کشور داریم که برگرفته از خون شهدا است پس‌نیازی نیست که بیگانگان برای ما تصمیم بگیرند و مسئولان باید به سخنان صادقانه مقام معظم رهبری در این زمینه گوش فرا دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه باید در مقابل دشمن حساس باشیم گفت: امروز رسانه‌های بیگانه برای مردم ما دلسوزی می‌کنند درحالی‌که این نقشه آن‌ها برای تضعیف انقلاب است و دشمن کارش همین است و هیچ‌وقت به فکر موفقیت، پیشرفت ما نیست.

وی بابیان اینکه مراکز اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ما ازدست‌رفته است گفت: به همین دلیل مقام معظم رهبری دستور آتش به اختیار داده‌اند زیرا مدیرت فرهنگی ما روی زمین‌مانده است و نیروی جوان فرهنگی باید کارهای تمیز فرهنگی و اجتماعی انجام دهد

عبدالله پور با اشاره به اینکه آتش به اختیار به معنی بی‌نظمی نیست افزود: باید قدرت تشخیص داشته باشم و خودی را از غیرخودی تشخیص دهیم و نباید نیروهای خودی را تضعیف کنیم زیرا که تمام دشمنی ما با آمریکا و اسرائیل است و همه مشکلات ما هم زیر سر آن‌ها است.

وی افزود: شهدای لجستیک از مظلوم‌ترین شهدای دوران دفاع مقدس هستند و ما موفقیت‌های خود را مدیون شهدای لجستیک هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه