حمید دنیادیده
نماینده مردم رشت در گفت‌وگو با 8دی:

اعلام استقلال کردستان بیانگر ناامیدی اسرائیل از داعش در عراق است/ استکبار جهانی مطمئناً در بحث استقلال کردستان شکست می‌خورد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اعلام استقلال کردستان بیانگر ناامیدی اسرائیل از مدیرت داعش در عراق است گفت: مطمئناً استکبار جهانی در بحث استقلال کردستان نیز شکست خواهد خورد.

اعلام استقلال کردستان بیانگر ناامیدی اسرائیل از داعش در عراق است/ استکبار جهانی مطمئناً در بحث استقلال کردستان شکست می‌خورد

محمدصادق حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در رشت با مثبت خواندن مانور مشترک ایران و عراق اظهارداشت: برقراری امنیت کشورهای منطقه که دائماً در حال جنگ و درگیری هست با ایران است.

وی بابیان اینکه ایران در حال ایجاد امنیت پایدار برای کشورهای منطقه است، افزود: استکبار در بحث داعش به ناامیدی رسیده است و اکنون در حال تنش‌آفرینی در عراق با پیش کشیدن استقلال کردستان است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه نظام سلطه شکست خود را منطقه قبول کرده است، گفت: اسرائیل بیکار نخواهد نشست و با تحریک فریب‌خوردگان و سیاسیون اقلیم کردستان سعی در برهم زدن معادلات منطقه دارد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر قدرت ایران در خنثی‌سازی تنش‌های کشورهای حاشیه‌ای خود، خاطرنشان کرد: اعلام استقلال کردستان عراق به‌هیچ‌وجه مطرح نیست بلکه اسرائیل به دنبال مشغول کردن کشورها به تنش‌های منطقه‌ای است.

حسنی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی مطمئناً در بحث استقلال کردستان عراق شکست خواهد خورد بیان کرد: تا وقتی‌که ایران قدرت دفاعی خود را حفظ کند منطقه از امنیت پایدار برخوردار خواهد بود و هیچ خطری منطقه را تهدید نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه