پلیس؛

سر خبرنگار سوئدی را بریدند+ عکس

«کیم وال»، خبرنگار سوئدی بود که ۱۰ اوت و پس از وارد شدن به یک زیردریایی خصوصی مفقود شد. پلیس دانمارک چند روز بعد جسد این خبرنگار را که سر، دستها و پاهای وی به عمد بریده شده بودند، کشف کرد.

سر خبرنگار سوئدی را بریدند+ عکس

به گزارش ۸دی، با وجود اینکه مالک زیردریایی مدعی بود هنگام سفر دچار سانحه شده اند و کیم وال در همین زمان جان خود را از دست داده؛ سخنگوی پلیس کپنهاگ اعلام کرد در اسکلت جمجمه این خبرنگار سوئدی هیچ اثری از شکستگی بر اثر حادثه دیده نمی شود.

قاتل بخش هایی از بدن کیم وال به همراه لباسهای وی را درون کیفی گذاشته و پس از قرار دادن اجسامی سنگین در آن، کیف را به آب انداخته بود. پلیس کپنهاگ کیف را در خلیج «کوگ» کشف کرد.

پلیس دانمارک با یافتن بخش های دیگری از بدن خبرنگار سوئدی، تحقیقات گسترده خود را درباره علت مرگ وی آغاز می کند. «مادسن»، مخترع دانمارکی این زیردریایی، تا پیش از کشف سر از بدن جدا شده کیم وال، قتل وی را انکار می کرد و رویترز اطلاعی از واکنش وی و وکیلش درمورد کشف شواهد و مدارک جدید در اختیار ندارد.

در تحقیقات پلیس، یک دستگاه لب تاپ از آزمایشگاه محل کار «مادسن» کشف شد که در آن تصاویری از چندین زن که خفه شده و یا سر آنها از بدن جدا شده بود به چشم می خورد. «مادسن» هرگونه ارتباط با تصاویر را انکار کرده و مدعی شد این لب تاپ متعلق به آزمایشگاه بوده و کاربران متعددی از آن استفاده می کردند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه