خلعتبری: ضرر کردم، اما به خاطر دایی پرسپولیسی شدم/ چاره‌ای جز بردن صبا نداریم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با آمدنم به پرسپولیس به لحاظ مالی ضرر کردم، اما به خاطر دایی و هواداران پرسپولیسی شدم.

خلعتبری: ضرر کردم، اما به خاطر دایی پرسپولیسی شدم/ چاره‌ای جز بردن صبا نداریم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس،محمدرضا خلعتبری  درخصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه پس از اینکه تکلیف خودمان را دانستیم تمرینات خوب و منسجمی را دنبال کردیم و شرایط مان بد نیست.

وی افزود: در چند روز گذشته تمرینات‌مان پرفشار و تاکتیکی بود و به دلیل خستگی در بازی مقابل پیکان نیز علی‌رغم اینکه بازی دوستانه بسیار خوبی برای ما بود اما به نتیجه دلخواه نرسیدیم ولی بازی تدارکاتی برای همین روزها است و به نظرم محک خوبی خوردیم.

خلعتبری تاکید کرد: ما می‌دانیم باید با تمام قدرت در چهار بازی آینده به میدان برویم، بچه‌ها یکدل هستند و امیدوارم با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم و همچنین بازی با پیکان که به نظرم علی‌رغم خستگی تیم‌مان به ما می‌تواند کمک کند به دیدار صبا برویم.

وی درخصوص بازی با صبا نیز گفت: صبا تیم بسیار خوبی است و باید این را بگویم همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با انگیزه‌اند اما ما هیچ راه و چاره‌ای جز برد صبا نداریم چون باید ببریم و به آینده امیدوار باشیم.

مهاجم پرسپولیس تاکید کرد: کارمان برای آینده سخت است اما با تمام قوا بازی می‌کنیم بالاخره نتایج به دست آمده تیم‌های دیگر و بازی‌های رودرروی بالانشینان با یکدیگر صددرصد امید ما را زیاد کرده است. البته ما خودمان هم باید خیلی بیشتر تلاش کنیم تا اول خودمان پیروز شویم و بعد به تیم‌های دیگر فکر کنیم.

وی درخصوص برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه او گران‌ترین بازیکن پرسپولیس در فصل جاری است گفت: اگر بخواهید درخصوص بحث مالی درباره من صحبت کنید این را بدانید که من ضرر کرده‌ام، ما همه به خاطر پرسپولیس مباحث مالی را کنار زدیم و به آنها فکر نمی‌کنیم اما مثل اینکه برخی‌ها دوست ندارند این اتفاق بیفتد.

خلعتبری افزود: باشگاه عجمان نزدیک به دو میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به من می‌داد و اگر قرار باشد ضرر و زیان مطرح شود من ضرر کردم اما من به خاطر مسائل مالی به پرسپولیس نیامدم اول به خاطر اینکه در نام خلیج جعلی ع ر ب ی بازی نکنم و دوم به خاطر اینکه دوست داشتم با علی دایی کار کنم.

خلعتبری گفت: من در شرایطی بودم که سپاهان هم دنبال کار من بود اما دوست داشتم با دایی کار کنم چون قبلا تجربه خوبی با او داشتم و برای اینکه در یک تیم پرطرفدار بازی کنم به این تیم آمدم و همه تلاشم را هم برای پرسپولیس کردم اما متاسفانه موانع زیادی برای رسیدن به هدف‌مان جلوی پای ما قرار گرفت.

مهاجم قرمزپوشان تاکید کرد: من در سپاهان هم بازی کرده‌ام، بازیکن در این تیم هیچ دغدغه‌ای به جز بازی و فوتبال ندارد. اصلا بازیکن دنبال مسائل مالی نیست، همه به فکر فوتبال هستند و تمرکز خود را روی نتیجه مشغول کرده‌اند و مجبور نیستند به فکر مسائل مالی باشند اما در پرسپولیس موانع زیادی وجود دارد، بالاخره هر بازیکن در همه شرایط باید آماده باشد تا تمرکزش به بازی باشد. این به نظرم در فوتبال یک قانون است.

وی خاطرنشان کرد: پس من با آمدن به پرسپولیس دنبال پول نبودم اما این را هم باید بدانید هنوز ۲۵۰ هزار دلار به عجمانی‌ها پرداخت نشده و نمی‌دانم آیا این برای پرسپولیس دردسرساز خواهد شد یا خیر اما من حرفم اینجاست که آنهایی که می‌گویند من گران‌ترین بازیکن پرسپولیس هستم این شرایط را درک کنند. خوشبختانه از روزی هم که آمده‌ام برای پرسپولیس با تمام وجود بازی کردم و هیچ‌وقت کم نگذاشتم.

وی در پاسخ سوالی که امکان دارد که در صورت عدم پرداخت ۲۵۰ هزار دلار به عجمانی‌ها ،‌آنها برای پرسپولیس دردسرساز شوند، گفت: آن موضوع به من ربطی ندارد، خود باشگاه می‌داند با باشگاه عجمان.

خلعتبری در پاسخ سوال دیگری که آیا در این تیم به خواسته‌های خودت رسیدی یا خیر گفت: این موضوع که یک بازیکن وارد تیمی شود و بتواند جزء بهترین‌ها باشد نیاز به زمان دارد بالاخره یک بازیکن باید کنار بازیکنان چند مدتی بازی کند تا جا بیفتد. من همیشه سعی کردم در بازی‌هایی که برای پرسپولیس گل نزده‌ام گل‌سازی کنم حتی در برخی بازی‌ها گل‌های ۳ امتیازی هم برای تیمم زدم و مطمئن باشید این روند را ادامه خواهم داد ولی باید شرایط فراهم باشد تا یک تیم بتواند موفق شود. اگر شرایط مهیا نباشد مشکلات هم هست ولی مطمئن باشید در چهار بازی آینده باز هم سعی می‌کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

وی در پاسخ سوالی که چرا پرسپولیس امسال به جام نرسید گفت: موانع زیادی وجود داشت اما من همین‌جا اعلام می‌کنم اگر این بازیکنان و همین شکل تیمی بماند پرسپولیس واقعی را فصل آینده ببینید البته اگر مشکلات حل شود چون این تیم به نظر من پتانسیل بسیار بالایی دارد و اگر این شکل بماند و مشکلات حل شود بیایید فصل آینده پرسپولیس واقعی را ببینید. البته ما امسال هم می‌توانستیم قهرمان شویم اما آنقدر حاشیه به وجود آوردند که این اتفاق‌ها افتاد اما حالا همه‌چیز را فراموش کرده‌ایم و با خیال راحت به چهار بازی آینده خود فکر می‌کنیم تا انشاءالله بتوانیم از این ۱۲ امتیاز حداکثر امتیازها را بگیریم و به نتایج تیم‌های دیگر امیدوار باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه