رئیس ستاد مدیریت بحران تالش در گفت‌وگو با 8دی:

کمترین آب‌گرفتگی معابر شهری را در تالش داشتیم/ سیل به زیرساخت‌ها و منازل مسکونی در تالش خسارت زده است

مهدوی گفت: تمام تلاش‌های دوسه‌روزه انجام‌شده در سطح شهرستان در راستای ایجاد آرامش برای مردم بوده و از هیچ کمکی دریغ نشده است.

کمترین آب‌گرفتگی معابر شهری را در تالش داشتیم/ سیل به زیرساخت‌ها و منازل مسکونی در تالش خسارت زده است

سید عیسی مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در تالش با اشاره به بحران سه‌روزه تالش در پی بارش باران اظهار کرد: باراندگی در شهرستان تالش قطع‌شده و در حال برنامه‌ریزی برای جمع‌بندی گزارش‌ بحران به استان هستیم.

وی بابیان اینکه اقدامات ستاد مدیریت بحران تا برگرداندن آرامش کامل به مردم تالش و بخش‌های تابعه ادامه خواهد داشت، افزود: تمام تلاش‌های دوسه‌روزه انجام‌شده در سطح شهرستان در راستای ایجاد آرامش برای مردم بوده و از هیچ کمکی دریغ نشده است.

فرماندار شهرستان تالش با اشاره به خسارت‌های وارده به شهرستان ناشی از سیل و شدت بارش‌ها گفت: در سطح شهرستان سیل به چند خانه مسکونی و واحد تولیدی در بخش‌های حریق و مرکزی خسارت وارد کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان تالش بابیان اینکه سیل به بخشی از راه‌های شهرستان نیز خسارت وارد کرده خاطرنشان کرد: براثر رانش زمین در برخی از محورهای مواصلاتی روستایی خسارت‌هایی به زیرساخت‌های شهرستان واردشده که گزارش کامل آن متعاقباً اعلام می‌شود.

مهدوی بابیان اینکه در سطح معابر شهر تالش انسداد در شبکه زهکش و فاضلاب حاد نیست، بیان کرد: با پیشگیری که قبل از سیل نظیر پاک‌سازی‌های جداول و آبروها از سوی شهرداری صورت گرفته بود آب‌گرفتگی چندانی در شهرستان تالش وجود نداشت.

وی بابیان اینکه در سیل اخیر تالش کمترین آب‌گرفتگی معابر را داشت، مطرح کرد: همه دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان همچون شهرداری‌ها پای‌کار بودن و به‌محض بروز رویداد و مشکل خاص وارد عمل می‌شدند و در رفع انسداد راه‌ها تلاش می‌کردند و همچنان نیز این تلاش‌ها ادامه دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه