خبرنگار: ابوالفضل شکری
امام جمعه رودسر:

مسئولان، سیل‌زدگان را سرگردان امروز و فرداها نکنند/ استاندار گیلان خود را استاندار همه گیلان ببیند

امام جمعه رودسر با ابراز گلایه از استاندار جدید گیلان، گفت: آقای استاندار تا لنگرود آمدند، رودسر هم می‌آمدند. این انتظار مردم شهرستان بود، شنیده‌ام گفته‌اند برنامه تنظیم نشده است، برنامه ریزی می‌کردند، این که برنامه تنظیم نشده چه سخنی است

مسئولان، سیل‌زدگان را سرگردان امروز و فرداها نکنند/ استاندار گیلان خود را استاندار همه گیلان ببیند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی در خطبه های نمازجمعه امروز رودسر با دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: تقوای الهی به معنیانجام واجبات و ترک محرمات است، خودمان را در انجام مستحبات خسته نکنیم اگر اهل انجام واجبات باشیم و محرمات را ترک کنیم خود به خود به سمت ترک محرمات و انجام واجبات کشیده می شویم.

وی با اشاره به بارش باران در چند روز اخیر در سطح استان های شمالی افزود: طبیعتا بارش های سیل آسا سلسه عوارضی به همراه دارد و برای منازل و محل کسب و کار مردم مشکل ایجاد می‌کند، در برخی جاها بحران شدیدتر بود و در برخی مناطق کمتر بحران داشتیم. نباید گلایه کنیم باید شاکر خدا باشیم که زمین های ما را سیراب کرده است.

امام جمعه رودسر با تقدیر از تمامی مدیران استانی و شهرستانی که در این چند روز به سیل زدگان خدمات رسانی کردند گفت: تمام نهادها و ارگان ها تلاش کردند تا آلام مردم به حداقل برسد و کاهش داشته باشد.

روحانی با اشاره به برآوردهای صورت گرفته از خسارت وارده بارش باران، اظهار کرد: اعلام خسارت و برآورد آن حوب است ولی باید مسئولین در پرداخت به موقع خسارات به مردم تلاش کنند و نگوئید همین چند روز آینده پرداخت می شود. مردم را سرگردان امروز و فردا نکنید تا مردم از خدمات نظام بدبین نشوند.

وی در ادامه سخنانش با ابراز گلایه از استاندار جدید گیلان، گفت: آقای استاندار تا لنگرود آمدند، رودسر هم می آمدند این انتظار مردم شهرستان بود، شنیده‌ام گفته‌اند برنامه تنظیم نشده است، برنامه ریزی می‌کردند، این که برنامه تنظیم نشده چه سخنی است، استاندار اختیار دارد، می آمد و می‌دید مردم رودسر چه می کشند، ۷ هشت دقیقه فاصله راه بود، من این انتظار را از ایشان داشتم، مردم رودسر کم آسیب ندیده اند، استاندار محترم ، خود را استاندار همه استان ببیند نه اینکه استاندار یک شهر یا شهرستان قلمداد شود.

امام جمعه رودسر در پایان سخنانش از تلاش فرماندار رودسر و حضور در میادین آب‌گرفته و سیل‌زده تشکر کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه