چهارضلعی انتخاب شهردار لاهیجان!

تمایل در عضو شورای چهارم برای تصدی شهرداری لاهیجان/ تعداد نامزدهای شهرداری به ۴ تن رسید

گویا علاوه بر گزینه های پیشین تصدی شهرداری لاهیجان، دو گزینه از اعضای شورای شهر دوره پنجم نیز به گزینه های روی میز اضافه شدند تا فرآینده انتخاب شهردار لاهیجان وارد فاز پیچیده ای شود.

تمایل در عضو شورای چهارم برای تصدی شهرداری لاهیجان/ تعداد نامزدهای شهرداری به ۴ تن رسید

به گزارش ۸دی به نقل از «لاهیجان»؛ شنیده ها خبرنگار «لاهیجان» حاکی از آن دارد که دو عضو شورای دوره چهارم (تمیزکار و شجاعی) که تنها نمایندگان این شورا در شورای دوره پنجم نیز هستند به گزینه های تصدی شهرداری لاهیجان اضافه شده اند.

شنیده های موثق حکایت از تعرفه تلویحی «جوادتمیزکار» و «فرشید شجاعی» به عنوان گزینه های جدید تصدی شهرداری لاهیجان دارد که در این صورت شانس «مسعودکاظمی» و «رضاکحالی» برای تصدی این پست حساس، کمتر خواهد شد.

در صورت انتخاب هریک از دو عضو شورای شهر لاهیجان به عنوان شهردار آینده لاهیجان، اولین عضو علی البدل یعنی “مهران آزادسرو” به صورت خودکار وارد شورای دوره پنجم خواهد شد تا جمع شورای چهارم در شورای پنجم همان ۲ نفر باقی بماند، البته شهردار نیز یکی از اعضای شورای دوره چهارم خواهد بود.

شنیده های دیگری نیز حکایت از آن دارد که شاید “رضاکحالی” به مدت ۳ ماه به عنوان سرپرست شهرداری منصوب شود تا در صورت رضایت اعضای شورای شهر از عملکرد سه ماهه وی، ۴ رای فعلی کحالی به حداکثر برسد و شاید بتواند با ۷ رای شهردار آینده لاهیجان شود.

در جلسه ای که پیش از ظهر امروز در شورای شهر برگزار خواهد شد، به موضوع انتخاب شهردار به صورت جدی پرداخته خواهد شد و شاید شهردار جدید لاهیجان بالاخره تا دقایقی دیگر انتخاب و به مردم این شهر معرفی شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه