تصویر جدیدی از نوکیا ۹ منتشر شد + عکس

نوکیا ۸ اولین پرچمدار این کمپانی فنلاندی در سال ۲۰۱۷ بود که دارای مشخصات بسیار خوب و قیمت مناسبی بود. نوکیا ۸ هنوز به طور کامل در سراسر جهان عرضه نشده و HMD Global کمی در عرضه پرچمدار خود همانند گوشی‌های نوکیا ۳، ۵ و ۶ تاخیر داشته است.

تصویر جدیدی از نوکیا ۹ منتشر شد + عکس
به گزارش ۸دی، نوکیا ۸ اولین پرچمدار این کمپانی فنلاندی در سال ۲۰۱۷ بود که دارای مشخصات بسیار خوب و قیمت مناسبی بود. نوکیا ۸ هنوز به طور کامل در سراسر جهان عرضه نشده و HMD Global کمی در عرضه پرچمدار خود همانند گوشی‌های نوکیا ۳، ۵ و ۶ تاخیر داشته است.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، همانطور که دیدید، نوکیا ۹ در قاب جلویی همانند اکثر گوشی‌های پرچمدار امسال، حاشیه‌های کمی دارد و دکمه هوم نیز از قاب جلویی حذف شده. در قاب پشتی دوربین دوگانه که احتمالا با لنزهای زایس هستند دیده می‌شود و حسگر اثرانگشت نیز در زیر دوربین قرار گرفته است.

بر اساس شایعات این گوشی از ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حفاظه داخلی بهره می‌برد و قیمت احتمالی آن نیز ۷۴۹ یورو خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری راجع به نوکیا ۹ در دسترس نیست. روزهای آینده خبرهای دقیق‌تر و بیشتری راجع به پرچمدار جدید نوکیا منتشر خواهد شد. برای پیگیری این خبرها با دیجی‌رو همراه باشید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه