رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی رشت:

مشکل آبگرفتگی‌های عمده رشت تا پایان پاییز برطرف می‌شود

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی رشت گفت: تا پایان فصل پاییز آبگرفتگی‌های عمده‌ شهر رشت به پایان می‌رسد.

مشکل آبگرفتگی‌های عمده رشت تا پایان پاییز برطرف می‌شود

به گزارش ۸دی، رضا رسولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، با ارائه توضیحاتی پیرامون برنامه‌های کمیسیون عمران شورای شهر رشت در راستای رفع مشکل آب‌های سطحی اظهار داشت: شهر رشت در سال ۹۲ و همزمان با آغاز به کار شورای چهارم ۳۳حوزه آبگیر با شدت بالا داشت.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر رشت با بیان اینکه به مرور زمان ۱۰ حوزه آبگیر با شدت کمتر نیز به مناطق آبگیر رشت اضافه شد گفت: در طول چهارسال فعالیت شورای چهارم و همچنین آغاز به کار شورای پنجم تلاش کردیم تا مشکل آبگرفتگی این ۴۳ حوزه رفع شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه آخرین مراحل پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در بلوار شهید افتخاری و بلوار شهدای‌گمنام در حال انجام است افزود: شرایط جوی پیش آمده سبب شد تا زمانبندی پیمانکار برای اتمام پروژه با اختلال مواجه شود.

وی با اعلام اینکه تا پایان فصل پاییز آبگرفتگی‌های عمده‌ شهر رشت به پایان می‌رسد خاطرنشان کرد: آبگرفتگی‌های جزیی موجود در شهر رشت انکارپذیر نیست اما با اتمام پروژه‌های اصلی این امکان برای ما ایجاد می‌شود تا با احداث شبکه‌های فرعی، این آب‌ها را نیز به شبکه‌های اصلی منتقل کنیم.

رسولی با بیان اینکه از شهروندان رشت درخواست می‌کنم تا در صورت بروز هرگونه آبگرفتگی به شورای شهر یا دفتر مراجعات مردمی وی مراجعه کنند اظهار داشت: با اطلاع‌رسانی شهروندان شرایطی را فراهم می‌کنیم تا در اسرع وقت لوله‌گذاری‌ها جهت دفع آب‌های سطحی انجام شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت اعلام کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر و در راستای نوسازی ماشین‌آلات مدیریت بحران در سازمان های تابعه شهرداری به جز سازمان آتش‌نشانی آن‌طور که باید موفق نبوده‌ایم و این سبب بروز نگرانی‌هایی در حوزه مدیریت بحران است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه