مسئولان شب عید داماش را تنها نگذارند

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: مسئولان شب عید تیم داماش را تنها نگذارند تا بازیکنان با جیب خالی به استقبال عید نروند.

مسئولان شب عید داماش را تنها نگذارند

 به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، علی نظرمحمدی با اشاره به با دیدار تیم داماش گیلان برابر استقلال خوزستان، اظهار کرد: این بهترین بازی تیم ما در چند مسابقه اخیر بود و نشان داد که بازیکنان ما روند صعودی قابل قبولی را در پیش گرفته‌اند.

وی افزود: ما استحقاق کسب سه امتیاز را در خانه حریف داشتیم اما چند دقیقه کم آوردیم و در فوتبال همیشه همه چیز بر وفق مراد شما نیست.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان، درباره استفاده از بهنام لایقی‌فر برای نخستین بار در دروازه تیم داماش، گفت: خوشحالم که ریسکم جواب داد و بهنام بازی قابل قبولی از خود نشان داد.

نظرمحمدی تصریح کرد: آینده متعلق به جوانان است و بهنام لایقی‌فر نیز باید از امروز تلاش خود را دو برابر کند و از تجربه لیگ برتری‌اش برای پیشرفت خود استفاده نماید و من نیز به او در این بازی نمره قبولی می‌دهم و او حتی توانست پنالتی حریف را مهار کند که به علل تعلل مدافعان ما در آن ضربه پنالتی، گل خوردیم.

وی با اشاره به اعتراض سیف‌اللهی به تعویض خود و عدم نشستن او روی نیمکت ذخیره، گفت: او تاوان این کاراش را می‌بیند و من اجازه نمی‌دهم که بازیکنی تیم ما را در این شرایط حساس به بحران ببرد.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان افزود: ما به اندازه کافی مشکل داریم و این حواشی را من جمع می‌کنم.

نظرمحمدی گفت: وقتی رضا مهدوی به عنوان اسطوره فوتبال رشت، به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین می شود و یا بزرگی مثل حاجتی تعویضی است و بهترین گلزن داماش و سیف‌اللهی باید جایش را به آقای اخلاق دنیا متوسل‌زاده بدهد و او چنین حرکتی انجام می‌دهد، نهایت کم‌لطفی است.

وی در ارتباط با بازی بعدی داماش گیلان مقابل پرسپولیس، بیان کرد: ما گربه سیاه پرسپولیس هستیم و در این چند سال اخیر همیشه این تیم برابر ما مشکل داشته است و از حالا یک ماه فرصت داریم و از تمام روزها حداکثر استفاده را می‌بریم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه داماش قصد ماندن در لیگ برتر را دارد، افزود: به همین دلیل باید از همه تیم‌ها امتیاز بگیریم و شک نکنید که پرسپولیس سخت‌ترین بازی فصل‌اش را برابر ما برگزار می‌کند و با حمایت هواداران یک عیدی خوب به مردم گیلان می‌دهیم.

نظرمحمدی با اشاره مشکلات مالی تیم داماش گیلان، گفت: عابدینی را همه مسئولان استان تنها گذاشته‌اند و او شب و روز دارد برای حل مشکلات مالی تیم ما به هر دری می‌زند.

وی افزود: در گیلان تنها آقای کوچکی‌نژاد و الماس‌خاله دست داماش و عابدینی را گرفته‌اند و بقیه دنبال زندگی‌شان رفته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان، با بیان اینکه مسئولان شب عید تیم داماش را تنها نگذارند تا بازیکنان با جیب خالی به استقبال عید نروند، تصریح کرد: همه دارند دست روی دست می‌گذارند تا امید یک استان ناامید شود و سهمیه لیگ برتری که سرمایه مادی و معنوی این شهر است، از دست برود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه