برپایی سومین دوره آموزشی خبرنگاران ارتش در انزلی

معاون روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری سومین دوره آموزشی خبرنگاری در انزلی برای همکاران ارتش جمهوری اسلامی گفت: در این دوره آموزشی از اساتید فن و خبری گیلان بهره گرفته می شود.

برپایی سومین دوره آموزشی خبرنگاران ارتش در انزلی

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، حجت الاسلام سید محمدرضا واحدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گیلانی با بیان اینکه فعالیت رسانه ای ارتش جمهوری اسلامی کشور در حد گسترده است اظهارکرد: پیوند عمیقی بین ما و رسانه های کشور ایجاد شده است.

معاون روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به یگان های مستقر در گیلان افزود:در  بازدید از ناوگان شمال،منطقه انزلی و رشت، موجی از شادابی و آمادگی کامل روحی و تجهیزات و رزمی را در یکایک یگان های مستقر در گیلان مشاهده شد.

وی تاکید کرد: حس حماسی و دلاورمردی کارکنان غیور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ،سوغاتی است که ما از گیلان به تهران می بریم

حجت الاسلام واحدی با بیان اینکه  ارتش جمهوری اسلامی ایران بنا به سفارش امام راحل با یک دست سلاح و با یک دست دیگر قرآن رادر دست گرفته است گفت:در مسابقات قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۹ هزار نفر شرکت کردند.

معاون روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه ارتش در سطوح مختلف برای خانواده های ،کارکنان همسران ،فرزندان در مقاطع مختلف تحصیلی مسابقات قرآنی برگزار می کند اظهار کرد: در روز بیش از هزار رکعت نماز در یگان های دور و نزدیک توسط روحانیون اعزامی ارتش اقامه می شود.

IMG_3945

وی با اشاره به ۳۵۲ کتابخانه ثبت شده درارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد:در موضوع رمان جنگ و تاریخ شفاهی جنگ ۵۰نوع کتاب تاکنون منتشر شده است.

حجت الاسلام واحدی  با این توضیح که ارتش در حوزه کتاب کودک با انتشار ۲۸ جلد کتاب کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس ورود کرده است گفت:تاکنون ۱۳ جلسه با پیشکسوتان و هم اندیشان و تاریخ سازان جنگ تحمیلی توسط ارتش برگزار شده است.

وی از برگزاری سلسله همایش های تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در دوران حیات آنان خبرداد و با بیان اینکه ارتش آغاز کننده این این حرکت در کشور شد افزود:اولین همایش برگزار شده در این راستا همایش تجلیل از امیر کهتری ناجی آبادان و صاحب عملیات بهمن شیر و دفاع از آبادان است.

معاون روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری سلسله همایش های تجلیل از شهدای ارتش در ۱۸ استان خاطرنشان کرد:در حوزه سیاسی طرح بصیرت در تمام یگان های ارتش جمهوری اسلامی با محوریت  جنگ نرم و آگاه سازی سیاسی در حال اجرا است.

وی ارتقا سطح علمی روحانیون ارتش را مورد تاکید قرارداد و گفت: در حوزه رسانه،صداو سیما و خبرگزاری ها ارتش حضور موثری دارد.

معاون روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران فعالیت ارتش در حوزه فیلم ،سریال ،انیمیشن و بازیهای رایانه ای را مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به رونمایی از  دومین بازی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد:اولین بازی رایانه ای ساخت ارتش جز پرفروش ترین و جذابترین بازیهای کشور شد.

وی با این توضیح که در بازی دوم هوشی انسانی جایگزین هوش مصنوعی شده است افزود: پیش بینی ما این است که این بازی برد جهانی داشته باشد.

IMG_3950

معاون روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سریال شوق پرواز افزود: این سریال در ۱۰ سال گذشته جز پرمخاطب ترین سریال های شبکه های تلویزیونی کشور شناخته شد.

وی با اشاره به سرود وطنم با صدای میثم ابراهیمی افزود: این کلیپ توسط عوامل فنی ارتش تهیه شده است.

معاون روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران توجه به هنر در ارتش را مورد تاکید قرارداد و اظهار کرد: نمایش نامه ترانه ای برای آیداعنوان  برترین نمایشنامه  را در سال ۸۸ به خود اختصاص داد.

حجت لاسلام واحدی  از برگزاری سومین دوره آموزشی خبرنگاری در انزلی برای همکاران ارتش جمهوری اسلامی خبرداد و افزود: در این دوره آموزشی از اساتید فن و خبری گیلان بهره گرفته می شود.

وی دلیل عدم حضور مرواریدهای خلیج فارس درسی و دومین  جشنواره بین الملی فجر را کندی در تدوین عنوان کرد وبا اشاره به اینکه ارتش سرشار از نجابت و سربزیری است گفت: با کمترین بودجه بهترین فعالیتها در ارتش انجام می شود.

وی با بیان اینکه فعالیتهای فرهنگی در ارتش آنقدر شکوفاست که کسی باور نمی کند با بودجه ناچیز انجام شده است گفت : این خصلت ارتش است که تکلیف مدار است.

حجت الاسلام واحدی با بیان اینکه ارتش یک سازمان وظیفه محور است اظهار کرد:ارتش در انجام وظیفه گوش به فرمان فرماندهی کل قوااست  و به حاشیه ها توجهی ندارد.

وی تاکید کرد: ارتش در انجام وظیفه نگاه به آینده ندارد و براساس تکلیف عمل می کند و خواهان سهمی از جایی نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه