یک مرد عراقی پلنگی را در آستانه اشرفیه خریداری کرد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پیرانشهر گفت: برابر این گزارش‌ها و تحقیق‌های انجام گرفته لاشه تاکسیدرمی شده این پلنگ در آستانه اشرفیه در استان گیلان خریداری شده است.

یک مرد عراقی پلنگی را در آستانه اشرفیه خریداری کرد

به گزارش ۸دی نیوز، هفته گذشته محیط‌بانان پیرانشهر آذربایجان غربی با همکاری مأموران مستقر در گمرک تمرچین لاشه تازه تاکسیدرمی شده یک پلنگ ایرانی را هنگام خروج از مرز پیرانشهر کشف کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پیرانشهر در این باره گفت: لاشه تاکسیدرمی شده این پلنگ در جعبه‌ای چوبی به طول ۶۰/۲ متر و در یک کانتینر حمل بار کشف شده است.

فاروق سلیمانی افزود: یک مرد عراقی این پلنگ را از استان‌های شمال کشور خریداری کرده و درصدد انتقال آن به کشور عراق بوده است.

سلیمانی گفت: این عراقی پس از کشف تاکسیدرمی توسط مأموران گمرک تمرچین، متواری شده و از طریق مرز پیرانشهر به کشور عراق گریخته است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پیرانشهر گفت: برابر این گزارش‌ها و تحقیق‌های انجام گرفته لاشه تاکسیدرمی شده این پلنگ در آستانه اشرفیه در استان گیلان خریداری شده و از تازگی پوست و بویی که از آن منتشر می‌شود مشخص است به تازگی و در یک ماه گذشته شکار شده است.

سلیمانی افزود: این تاکسیدرمی جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی قرار گرفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه