معاون عمرانی استانداری گیلان:

اعتبار تخصیص یافته دولت برای بازسازی دو رودخانه رشت کافی نیست

معاون عمرانی استانداری گیلان با اذعان به وضعیت نامناسب دو رودخانه گوهر رود و زرجوب رشت گفت: اعتبار تخصیص یافته دولت برای بازسازی دو رودخانه رشت کافی نیست.

اعتبار تخصیص یافته دولت برای بازسازی دو رودخانه رشت کافی نیست

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، حجت شعبان پور پیش از ظهر امروز درجلسه معارفه شهردار رشت در سالن شهدای ناجا در مراسم معارفه شهردار رشت با تبریک به مسعود نصرتی گفت: شورای پنجم رشت با درایت و توانمندی موضوع انتخاب شهردار رشت را پیگیری و به سرانجام رساند.

وی افزود: شورای رشت اقدامات خوبی انجام داده است که از آن جمله می توان به اجرای پروژه جمع آوری روان آبهای سطحی رشت، افزایش سرانه فضای سبز رشت و… اشاره کرد.

معاون عمرانی استانداری گیلان با اذعان به وضعیت نامناسب دو رودخانه گوهر رود و زرجوب رشت بیان کرد: ۵۰ میلیارد تومان در دولت تدبیر و امید جهت بازسازی دو رودخانه رشت اختصاص یافت اما این اعتبار کافی نیست.

وی با اشاره به فاصله موجود مابین درآمدها و هزینه‌ها تصریح کرد: بحث لایحه مدیریت واحد شهری آماده‌شده و به‌زودی به صحن مجلس شورای اسلامی رشت ارسال می‌شود و نمی‌توان در شرایطی خواستار خدمات همه‌جانبه از استاندار باشیم که ۲۳ دستگاه دولتی دیگر هم نظرات خود را مطرح می‌کنند.

شعبان پور افزود: اگر قصد داریم مشکلات شهری به‌طور زیر بنایی برطرف شود باید مدیریت یکپارچه شهری وجود داشته باشد و شهرداران در تمامی مباحث اختیار تام داشته باشد.

وی با اشاره به ایجاد درآمد پایدار برای رشت تصریح کرد: در شرایطی می‌توانیم درآمد پایدار ایجاد کنیم که بتوانیم سرمایه‌گذار را دعوت کنیم و شهردار باید در این خصوص با مدیریت یکپارچه شهری فراغ بال داشته باشد.

معاون عمرانی استانداری گیلان وضعیت پسماند رشت و استان را نامناسب دانست و گفت: اخیراً توسط معاون رئیس‌جمهور ۱۵ میلیارد تومان جهت لندفیل سراوان اعتبار اختصاص یافت و هنوز جای کار در این بخش زیاد است.

وی یکی از آفت‌های نظام اداری را عدم ثبات مدیریتی در شهرداری رشت دانست و گفت: این مشکلات باید برطرف شود تا شاهد نیروهای کارآمد و فعال در بخش‌های مختلف باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
تا زمانی که فاضلاب منازل و مراکز حاشیه رودخانه های شهر رشت به رودخانه می ریزد اقداماتی مانند لایروبی بی فایده است.
در حاشیه