خبرنگار: ابوالفضل شکری
استاندار گیلان در گفتگو با 8دی:

باید از ظرفیت سد و رودخانه برای جلوگیری از سیل استفاده کرد/ تلاش می کنیم در قبال خسارت وارده به مردم کارهای اساسی انجام دهیم

استاندار گیلان با تصریح بر اینکه می توان از ظرفیت سدها و رودخانه ها برای مهار سیل استفاده کرد، گفت: انشالله در آینده ای نزدیک برای این گونه اتفاقات باید اقدامات پیشگیرانه در نظر گرفته شود تا در بارندگی های بعدی که در گیلان بسیار اتفاق میفتد خسارت کمتری وارد شود.

باید از ظرفیت سد و رودخانه برای جلوگیری از سیل استفاده کرد/ تلاش می کنیم در قبال خسارت وارده به مردم کارهای اساسی انجام دهیم

مصطفی سالاری استاندار گیلان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با اشاره به خسارتهای بارندگی در استان گیلان گفت: از دیروز استان گیلان در چندین شهرستان به علت بارندگی شدید با خسارت مواجه شد که تا قبل از برآورد میزان خرابی نمی شود آمار دقیقی از آن ارائه کرد.

وی ادامه داد: در بعضی از مناطق خسارت زیادی وارد شده و آب به واحد مسکونی وارد شده است.

استاندار گیلان با تصریح بر اینکه  می توان از ظرفیت سدها و رودخانه ها برای مهار سیل استفاده کرد، گفت: انشالله در آینده ای نزدیک برای این گونه اتفاقات باید اقدامات پیشگیرانه در نظر گرفته شود تا در بارندگی های بعدی که در گیلان بسیار اتفاق میفتد خسارت کمتری وارد شود.

سالاری تاکید کرد: در اتفاقات اخیر استان هم تمام تلاشمان این است که بتوانیم در قبال خسارت وارده به مردم کارهای اساسی انجام بدهیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه