چگونه رتبه الکسا را بهتر کنیم؟

الکسای سایت جایگاه بسیار خاصی دارد به طوری که به تازگی بسیاری از صاحبان سایت به دنبال بهتر کردن رتبه الکسای سایت خود هستند.

چگونه رتبه الکسا را بهتر کنیم؟

برای ارزش گذاری کردن یک سایت اینترنتی موارد بسیار متفاوتی توجه می‌شود در این میان الکسای سایت جایگاه بسیار خاصی دارد به طوری که به تازگی بسیاری از صاحبان سایت به دنبال بهتر کردن رتبه الکسای سایت خود هستند و از آنجا که رتبه الکسا با ترافیک یک سایت در ارتباط می باشد مسلما افزایش ترافیک سایت راهکار بسیار مناسبی برای بهبود الکساست. امروزه بسیاری از صاحبان سایت راهکارهای افزایش بازدید سایت را به شکلهای متفاوتی انجام میدهند. روش هایی نیز که به تازگی به روش های قبلی برای بهبود رتبه الکسا اضافه شده صاحبان سایت را بسیار به خود جذب کرده زیرا می توانند افزایش بازدید سایت خودشان را با حداقل هزینه انجام دهند.

در  این میان مزیت‌هایی که  برای بالا بردن بازدید سایت وجود دارد مواردی نظیر بالا بردن ارقام آمارگیر نیز وجود دارد ولی مهمترین هدف در بین همه اهدافی که دنبال می شود در اکثر موارد کاهش رتبه الکسا برای سایت هدف می باشد. صاحبان سایت نیز در بین انواع و اقسام روش های تبلیغات اینترنتی برای بهبود رتبه الکسای سایت خود از روشهایی که رتبه الکسا را بهتر و با هزینه کمتر بهبود دهد استقبال بسیار شدیدتری  می ‌کنند.

رتبه الکسا و افزایش بازدید سایت سایت الکسا یار کیفیت قابل توجهی دارد و به خاطر استفاده از جدیدترین تکنیک های روز و تخفیفات مرتب مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کرده است در ادامه توضیحات مختصری درباره ی مزایای سایت الکسا یار به آدرس اینترنتی (  alexayar.com) ارائه خواهیم داد :

در سایت الکسا یار افزایش رتبه الکسا با جدیدترین متد ها و با آی پی های غیر تکراری انجام می شود.  برای بالا بردن ترافیک سایت در بسیاری موارد در روش های قدیمی که اداری کاربر با هزینه اندک می‌شدند و از آنها خواسته می‌شده که به صورت دستی صفحات سایت را بازدید کنند یا خود سیستم به صورت خودکار صفحات سایت را برای کاربران باز می کرده و بعد از مدتی می بسه و آنها را بر صفحه دیگری هدایت میکرده. ولی در روش های جدید برای بازدهی فوق العاده بالا از ترافیک پاپ آپ استفاده می شود از آنجا که پاپ آپ ها به کاربران متفاوت نشان داده می شود محدوده آی پی بسیار زیاد می باشد. این تأثیر بسیار بهتر می شود در صورتی که سایت هایی نظیر سایت  الکسا یار از آی پی های محدود به ایران استفاده کنند. به همین خاطر تاثیر تبلیغات این سایت بسیار بالا رفته است.

در سایت الکسا یار  مشتری می‌تواند مدت زمان ماندگاری بازدیدکننده را از نیم دقیقه تا مدت زمان ۵ دقیقه مشخص نماید. همچنین برای هر مقدار تنظیم مبلغ مشخص شده را مشاهده نمایید. البته نرخ گفته شده با زمان تنظیمی نرخ پایه می باشد. به همین خاطر با تغییر پارامترهای دیگر نظیر تعداد صفحات بازدید شده توسط هر بازدیدکننده که حداقل ۲ می باشد تغییر می کند. موارد دیگری نظیر تعداد بازدیدکننده ارسالی به سایت در هر روز ، تعداد نمایش تبلیغ به هر آی پی و یا حتی تعداد پارامترهای دیگری که توسط کاربر مشخص میشود می تواند بر روی نرخ تأثیر بگذارد. کار های دیگری که کاربر در زمان ثبت تبلیغ اینترنتی خود برای بهبود رتبه الکسا  می ‌تواند انجام دهد درج کد آمارگیر سایت خود در تبلیغ ثبت شده است، تا بطور زنده بتواند مقدار بازدید کنندگان مراجعه کننده به سایت خود را مشاهده کنند.

همان طور که می دانیم رتبه الکسا مقدار میانگین سه ماهه اخیر م یباشد و افزایش رنک الکسا و یا کاهش رنک سایت کسی در صورتی به عدد ثابتی می رسد که سه ماه از شروع تبلیغ یا توقف به تبلیغ گذشته باشد. پس اگر ما تبلیغ جدیدی را خریداری کنیم در روز اول بهبود خیلی بالایی نسبت به روزهای بعد خواهیم داشت و به همین ترتیب در هفته اول بهبود بسیار بالایی نسبت به هفته های بعد خواهیم داشت و همان طور که با این مقدار تبلیغ ثابت به جلو پیش می‌رویم تا زمانی که به سه ماه برسیم رشته رتبه آرام آرام ثابت خواهد شد و نهایتاً در پایان دوره ۳ ماهه به نزدیک عدد نهایی خواهد رسید. مسلم است که در این بین اگر تبلیغات اینترنتی خود را متوقف کنید و یا بودجه آن تمام شود تا خودش متوقف شود، نوساناتی در رتبه نهایی و نمودار رتبه الکسا خارج از برنامه خود خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه