رئیس اداره هواشناسی تالش:

پایان موج سرد و بارشی تا غروب پنجشنبه/ از اول هفته هوای صاف و نیمه ابری خواهیم داشت

رئیس اداره هواشناسی تالش اظهار داشت: انتظار داریم این موج ناپایدار و سرد بارشی از بعد از ظهر پنج شنبه به مرور از منطقه ما خارج شود.

پایان موج سرد و بارشی تا غروب پنجشنبه/ از اول هفته هوای صاف و نیمه ابری خواهیم داشت

رئیس اداره هواشناسی تالش در گفتگو با ۸دی اظهار داشت: انتظار داریم بارش باران به همین شدت و بعضا توام با رعد و برق در منطقه تا پنچ شنبه استمرار داشته باشد.

وی افزود: صبح امروز چهارشنبه مطابق پیش بینی و صدور اخطاریه در ارتفاعات تالش بارش برف داشتیم، میزان بارش اخیر بیش از ۱۱ میلیمتر بوده که توام با رعد و برق در ایستگاه سینوپتیک هواشناسی تالش ثبت و گزارش شده است.

حمیدنژاد گفت: دمای کنونی برابر با ۱۳.۰ درجه سلسیوس و رطوبت برابر با ۹۹% می باشد، انتظار داریم این موج ناپایدار و سرد بارشی از بعد از ظهر پنج شنبه به مرور از منطقه ما خارج شود و جمعه هوای خوب و افزایش دما داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز پدیده رعد برق از ایستگاه و بارش برف و تگرگ از ارتفاعات تالش گزارش شده است اظهار کرد: انتظار داریم این موج بارشی و سرد از ظهر فردا به مرور قطع شود و جمعه افزایش دما و همچنین اوایل هفته بعد نیز هوا صاف تا نیمه ابری داشته باشیم، البته در روز یک شنبه ۱۶ مهر پدیده باد گرم (وزش بادجنوبی) نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه