فرماندار رشت مطرح کرد؛

علت آغاز پروژه‌های عمرانی همزمان با شروع فصل بارندگی در رشت

فرماندار رشت گفت: کسب اعتبارات استانی و ملی و توزیع آن‌ها میان دستگاه‌های اجرایی زمانبر است و معمولاً به شش ماهه دوم سال کشیده می‌شود.

علت آغاز پروژه‌های عمرانی همزمان با شروع فصل بارندگی در رشت

به گزارش ۸دی ؛ سیروس شفقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به بهبود شرایط آبگرفتگی‌های شهر رشت نسبت به سال گذشته اظهار داشت: انجام ساخت و سازهای جدید و عدم در نظر گرفتن تمهیدات لازم سبب شده  تا نقاط آبگرفتگی با توسعه شهر، بیشتر به چشم بیاید.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم حمایت و پشتیبانی از پروژه انتقال آب‌های سطحی شهر رشت عنوان داشت: شرایط آب و هوایی استان گیلان موجب می‌شود تا در برخی موارد روند رو به جلو پروژه‌های عمرانی رشت با کندی و یا توقف مواجه شود.

شفقی خاطرنشان کرد: البته بروز شرایط جوی نامناسب نافی دارا بودن جدیت لازم در راستای اتمام پروژه‌های عمرانی رشت نیست و ما باید برای تامین اعتبارات و همچنین انجام مراحل مطالعاتی تلاش خود را انجام دهیم.

شفقی در پاسخ به خبرنگار تسنیم پیرامون علت شروع پروژه‌های عمرانی همزمان با شش ماهه دوم سال و شروع فصل بارندگی گفت: کسب اعتبارات استانی و ملی و توزیع آن‌ها میان دستگاه‌های اجرایی زمانبر است و معمولا به شش ماهه دوم سال کشیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد بارندگی‌های گیلان در شش ماهه دوم سال انجام می‌شود افزود: درآمد پروژه‌های عمرانی در حوزه شهری از محل درآمدهای سازمان شهرداری و بخشی از آن از طریق کمک‌های دولتی تامین می‌شود.

نماینده عالی دلت در شهرستان رشت اظهار داشت: این امکان وجود دارد که هماهنگی‌ لازم جهت انجام این پروژه‌ها در فصل مناسب انجام شود تا به فصل بارندگی کشیده نشود.

فرماندار رشت با اشاره به لزوم همکاری میان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت خاطرنشان کرد: باید بررسی‌ها و مطالعات لازم انجام شود تا با هم‌افزایی و همکاری مشترک تمام دستگاه‌ها بتوانیم بحران‌های احتمالی در شهر رشت را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه