هواوی تبدیل به هفتادمین برند معتبر دنیا شد!

امسال سومین سالی است که هوآوی در این لیست در حال رشد است و اولین برند چینی است که در این لیست از سال ۲۰۱۴ در لیست برترین برندهای دنیا قرار دارد.

به  گزارش ۸دی، Interbrandبه عنوان یکی بزرگترین شرکت های مشاوره دنیا در حوزه برندینگ که هر ساله با ارزش گذاری برندها، لیست معتبری برای رده بندی آنها منتشر می کند، آخرین رده بندی برندهای در سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد و شرکت هوآوی در لیست به رتبه ۷۰ ارتقا پیدا کرد که دو رتبه نسبت به سال ۲۰۱۶ بهبود پیدا کرده است. ارزش برند هوآوی هم اکنون ۶.۶ میلیارد دلار تخمین زده می شود که نسبت به سال قبل ۱۴ درصد رشد داشته است.

امسال سومین سالی است که هوآوی در این لیست در حال رشد است و اولین برند چینی است که در این لیست از سال ۲۰۱۴ در لیست برترین برندهای دنیا قرار دارد.

شرکت Interbrandدر سال ۱۹۷۴ تاسیس شده و هم اکنون بزرگترین شرکت مشاوره برند دنیاست که با بیش از دو سوم شرکت های حاضر در لیست فورچون ۱۰۰ کار می کند. لیست رده بندی بهترین برندهای منتشر شده توسط این شرکت یکی از معتبرترین لیست ها در این حوزه بوده و به عنوان اصلی ترین شاخص ارزش گذاری برندها شناخته می شود.

برندهای مرتبط با حوزه تکنولوژی در گزارش امسال هم بیشتر سهم از رده بندی ۱۰۰ برند اول را به خود اختصاص داده اند. با توجه به گزارش Interbrand، هوآوی با توسعه شبکه ها ارتباطات جهانی را به شکل قابل توجهی تسهیل کرده است و به همین علت هم این شرکت ۱۴ درصد در حوزه ارزش برند در بین رقبای جهانی خود رشد یافته است.

دیگر دلیل این رشد، عملکرد خوب HUAWEI در حوزه تلفن همراه بوده است چراکه این شرکت موفق شده در نیمه اول سال ۲۰۱۷ بیش از ۷۰ میلیون گوشی هوشمند به بازار عرضه کند و این میزان نسبت به سال گذشته ۲۰.۶ درصد رشد را نشان می دهد که نسبت به متوسط رشد این صنعت بسیار بالاتر است. به علاوه سری های P و Mate گوشی های هواوی، رشدی قابل توجه در بازار گوشی های گران قیمت داشته اند و در این بازار به خوبی محبوب شده اند.

بر مبنای آمار IDC، هوآوی در حال حاضر سومین تولید کننده گوشی های تلفن همراه در دنیا و بزرگترین تولید کننده در بازار چین در سه ماهه دوم ۲۰۱۷ ارزیابی شده است. سهم بازار جهانی این شرکت همچنین ۱۱.۳ درصد رشد پیدا کرده است و بر مبنای برخی گزارش ها هم اکنون هوآوی سهم بازار اپل را هم به عنوان برند دوم دنیا مال خود کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه