مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گیلان:

عوامل فریب‌خورده آمریکا ‌حرف‌هایی شبیه آمریکایی‌ها می‌زنند‌

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: عواملی که در درون نظام فریب خوردگان آمریکا هستند در مقابل نظام قرار می‌گیرند و حرف هایی شبیه به حرف‌های آمریکایی‌ها را می‌زنند.

عوامل فریب‌خورده آمریکا ‌حرف‌هایی شبیه آمریکایی‌ها می‌زنند‌

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در مراسم سیاسی و معنوی ویژه سوم شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) و یاران باوفایش در رشت اظهار داشت: بهترین راه شناخت راه عاشورا خواندن زیارت عاشوراست.

وی با بیان اینکه در عاشورا افراد می‌توانستند با اختیار خود قزار گرفتن در سپاه امام حسین (ع) و یا سپاه یزید را انتخاب کنند افزود: افرادی در تاریخ ماندگار شدند که در کربلا در کنار امام حسین (ع) ماندند و دین اسلام که به‌واسطه پیغمبر (ص) معرفی شد توسط امام حسین (ع) حفظ شد.

تسخیری با اشاره به اینکه گروه‌های مختلف در طول تاریخ انقلاب با انجام فتنه‌های مختلف به‌دنبال به اتمام رساندن عمر انقلاب بودند، بیان داشت: انقلاب‌ها در هر صورتی در برخی از مواقع به انحراف کشیده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در زمانی که یزید به حکومت رسید می‌توانست عمر اسلام به پایان برساند و امام حسین (ع)  نیز بر این موضوع واقف بود گفت: وقتی شخصی مانند یزید در قدرت قرار بگیرد چیزی از اسلام محمدی باقی نمی‌ماند و یزید هنگامی که سر بریده امام حسین (ع) را دید کار اسلام را تمام شده می‌دانست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه برای تحلیل و شناختن یزیدیان زمان حال باید به تاریخ و واقعه عاشورا مراجعه کرد، خاطرنشان کرد: با مطالعه وقایع عاشورا می‌توان نشانه‌ها و علائم یزیدیان در زمان حال را نیز شناخت.

تسخیری با اعلام اینکه برخلاف عقاید برخی از افراد، معاویه از کاتبان وحی نبوده است اعلام داشت: معاویه فردی مکار و حیله‌گر بود که در زمانی که خلیفه مسلمانان  بود بت‌فروشی می‌کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امثال امام حسین (ع) و یزید لعنت‌الله هنوز در دنیا وجود دارند بیان داشت: یزید و یزیدیان یک جریان هستند که از اسلام، دین، مسیر الهی و نبوت منحرف شدند و امثال امام حسین (ع) هرگز با امثال یزید بیعت نمی‌کنند.

وی با اشاره به سئوال پرسیده شده از امام صادق (ع) با عنوان اینکه چرا امام زمان (عج) در پس پرده غیبت قرار گرفته است گفت: امام صادق (ع) دلیل ظهور نکردن امام زمان (عج) را این بیان کردند که اگر امام زمان(عج) ظهور کند او را به قتل می‌رسانند و حتی عده‌ای از علما نیز در برابر امام زمان (عج) زمانی که او ظهور کرد می‌ایستند.

تسخیری اظهار داشت: امام حسین (ع) در نهایت مظلومیت واقع شد و یزید و سپاهیانش نهایت ظلم را بر امام حسین (ع) روا داشتند و حتی به کودک ۶ ماهه او رحم نکردند و به گلوی وی تیر سه شعبه زدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان عنوان داشت: زیارت عاشورا توسط امام حسین (ع) به‌صورت قطعه قطعه خوانده شده و در طول سلسله مراتب از خدا به جبرئیل، پیغمبر اسلام (ص)، امام علی (ع)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) رسید.

تسخیری یزیدیان را دارای ریشه و اقدام عملی برای از بین بردن حق خواند و بیان داشت:‌ یزیدیان برای از بین بردن اسلام راس را مورد هدف قرار می‌دهند و در این راستا زمینه‌چینی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای بنیان‌گذار ظلم هستند و باید آن‌ها را را مورد هدف قرار دارد خاطرنشان کرد: شمر جانباز جنگ صفین در سپاه امام علی (ع) بود و به‌علت سجده‌های طولانی زانوان و پاهایش زخم می‌شد اما توسط بنیان‌گذاران ظلم به انحراف کشانده شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کشور ۸ ماه تنها به‌دلیل ادعاهای بدون سند فردی که خود را قبل از اعلام‌ نتایج شمارش آرا رئیس جمهور معرفی می‌کرد متشنج شده بود گفت: باید جریانی که مسیر انقلاب را از مسیر واقعی منحرف می‌کند شناخت.

تسخیری با اعلام اینکه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب مشترکاً آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند اعلام داشت: آمریکا و اسرائیل ظالم که یزیدیان زمان حال هستند از انقلاب اسلامی ایران آنچنان ضربه اساسی خورده‌اند که توان ایستادگی در مقابل جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که “اگر تمام آمریکا مسجد شود باز هم نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد” و سخن امام راحل که “باید تمام فریادهایتان را بر سر آمریکا بکشید” گفت: عامل اصلی تمام فتنه‌های صورت گرفته در ایران، آمریکا است و عواملی که در درون نظام، فریب خوردگان آمریکا هستند در مقابل نظام قرار می‌گیرند و حرف‌هایی شبیه به حرف‌های آمریکایی‌ها می‌زنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یزیدیان زمان جایگاه امامت را تنزل می‌دهند و برای برهم‌ریزی انقلاب‌های اسلامی و دینی برنامه‌ریزی می‌کنند خاطرنشان کرد: تنها مشکل آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست با جمهوری اسلامی در بحث ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها با تمام ترفندهای خود به میدان وارد شدند تا جایگاه رهبری را متزلزل کنند عنوان داشت: دست و تیر دشمنان به ولایت فقیه نمی‌رسد و برای همین به‌دنبال زیر سئوال بردن و متزلزل کردن سپاه و دستگاه‌های زیر نظر آن هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اعلام ‌اینکه دشمن حیله‌گر و مکار است و حتی نماینده مجلس و نخست وزیر کشور حرف آنان را تکرار می‌کنند بیان داشت: امامت با نظر و رای مردم منتخب نمی‌شود.

وی افزود: امام علی (ع) تنها کسی بود که توسط پیغمبر امیرمومنان نام گرفت و برخی در اسلام به‌دنبال جایگزینی خلافت به جای امامت بودند و از امام علی (ع) درخواست می‌کردند مانند خلیفه‌های قبل از خود عمل کند و به جای امامت خلیفه مسلمانان باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به میزان حد ولایت پذیری در افراد اعلام داشت: حد ولایت پذیری در افراد باید در مرحله‌ای قرار گیرد که به تمام دستورات امام بدون چون و چرا پذیرفته و عمل شود.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که “حماسه ۹ دی باید زنده بماند” و “من دسته بندی‌ها را قبول ندارم اما در مورد فتنه حساسم” گفت: فتنه بر علیه انقلاب بود و فتنه‌گران برای برچیدن انقلاب آمده بودند و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را با الگوگیری از شیطان بزرگ سر دادند.

تسخیری با بیان اینکه برخی از فتنه‌گران در سال ۷۸ خواستار ریشه‌کن کردن نظام ولایت فقیه و به‌دنبال جدا کردن دین از سیاست بودند عنوان داشت: تا زمانی که خط یزیدیان در جریان است و فکر یزیدیان در جامعه ادامه دارد باید بر فتنه‌گران مانند یزید تا قیامت لعنت فرستاد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه