اصولگرایان عملکرد استاندار گیلان را رصد می‌کنند‌/ نیروهای ارزشی باید برخورد نقادانه داشته باشند

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه نیروهای اصولگرا و مذهبی باید به دولت برای انجام برنامه‌ها کمک کنند، گفت: اصولگرایان عملکرد استاندار گیلان را رصد می‌کنند.

اصولگرایان عملکرد استاندار گیلان را رصد می‌کنند‌/ نیروهای ارزشی باید برخورد نقادانه داشته باشند

به گزارش ۸دی نیوز، جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با تسنیم با اشاره به اینکه، ۱۸ هزار واحد مسکن مهر در رشت و ۱۰ هزار واحد در دیگر شهرستان‌های گیلان در حال ساخت است، اظهار کرد: بیشتر واحدهای مسکن مهر که توسط سپاه، کمیته امداد و برخی تعاونی‌ها ساخته شده، به اتمام رسیده است.

وی افزود: برخی از واحدهایی که به صورت قراردادهای سه‌جانبه درحال ساخت هستند، اکنون تنها با ۲۰ درصدپیشرفت فیزیکی مواجه هستند که بسیار نامناسب است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه وضعیت واحدهای مسکن مهر در گیلان دارای شرایط بحرانی است، تاکید کرد: حتی برای مسیر ورود و خروج مسکن مهر رشت تصمیم صحیحی گرفته نشده است.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه نیروهای اصولگرا و مذهبی باید به دولت برای انجام برنامه‌ها کمک کنند، تصریح کرد: نیروهای ارزشی باید برخورد نقادانه با دولت داشته باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه نیروهای اصولگرا و ارزشی گیلان در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند، خاطرنشان کرد: اصولگرایان عملکرد استاندار گیلان را رصد می‌کنند.

‌نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت باید در عملکرد خود به نگاه مقام معظم رهبری توجه بیشتری داشته باشد، اظهار کرد: دولت در انجام وظایف خود باید از افراد اندیشمند و توانمند استفاده کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه