حمایت از استعدادهای برتربسیجیان گیلان/ هرشب اخبار۸ دی نیوز را مطالعه می کنم

مسئول خانه نخبگان بسیج گیلان گفت: از استعدادهای برتر شامل نفرات منتخب المپیادهای جهانی و جشنواره­ های بین الملی، رتبه های برتر آزمون های سراسری در قالب طرح آیه های تمدن، نفرات برگزیده پژوهش های قرآنی و… حمات می کنیم.

حمایت از استعدادهای برتربسیجیان گیلان/ هرشب اخبار۸ دی نیوز را مطالعه می کنم

سرهنگ سید جواد میرزمانی در بازید از تحریریه پایگاه خبری تحلیلی ۸دی نیوز با اشاره به اهداف و برنامه های بسیج علمی، پژوهشی و فنآوری استان گیلان اظهار کرد: شکوفایی هرچه بیشتر استعداد بسیجیان در عرصه های علمی و بهره گیری هر چه افزون تر از این توانمندی ها در تقویت دفاعی کشور یکی از مهم ترین برنامه های این سازمان است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گیلان شناسایی، کشف، جذب، سازماندهی و حفظ بسیجیان را کاری اساسی برشمرد و تصریح کرد: حمایت از نو آوران مبتکر و ترویج تشویق و حمایت از مخترعان، مکتشفان و محققان بسیجی و همچنین جذب و بهره برداری از این استعدادها به سمت حوزه های علمی و فناوری استان و کشور نیز در اولویت کاری این سازمان قرار دارد.

IMG_9513

مسئول خانه نخبگان بسیج گیلان همچنین افزود: از استعدادهای برتر شامل نفرات منتخب المپیادهای جهانی و جشنواره­ های بین الملی، رتبه های برتر آزمون های سراسری در قالب طرح آیه های تمدن، نفرات برگزیده پژوهش های قرآنی و… حمات می کنیم.

وی اعطاء تسهیلات بانکی به بسیجیان، خرید کتب و مجلات علمی و یا کمک به انتشار آن، کمک به انجام پروژه­ های تحقیقاتی به عنوان بخشی از خدمت سربازی را نیز از حمایتهای این سازمان دانست و خاطرنشان کرد: شناسایی خلاء­ ها، نیاز­ها و اولویت های چرخه نهضت نرم افزاری و توسعه فن آوری استان، تقویت بنیه علمی و پژوهشی و توانمند سازی علمی مهارتی بسیجیان گیلانی و … از وظایف سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گیلان می باشد.

IMG_9530

وی نخبه بسیجی را فردی باهوش، مستعد، نو آور، خلاق و ایده پرداز دانست که از توانمندهای ذهنی و مهارتی در عرصه ­های علمی و پژوهشی و ابتکار و اختراع فرهنگی هنری و ادبی ورزشی و سیاسی و مدیریتی در جهت بالندگی و تعالی ایران اسلامی برخوردار است.

مسئول خانه نخبگان بسیج گیلان با اشاره به ماهیت حقوقی اذعان داشت: خانه نخبگان بسیج علمی، پزوهشی تحت امر سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان می باشد و از لحاظ تخصصی اجرا کننده ضوابط مصوبات و مقررات سازمان بسیج علمی و پزوهشی سازمان بسیج مستضعفین است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گیلان با اشاره به اینکه جهت شناسایی و جذب افراد مستعد با دانشگاه ­ها رایزنی می کنیم خاطرنشان کرد: در برنامه هایمان با اقشار دانش ور جهت شرکت افراد موثر و نخبه علمی در جلسات خانه نخبگان و فرمانده سپاه جهت تأمین بودجه و مکان مناسب هماهنگی به عمل می آوریم.

IMG_9511

وی در پایان حوزه رسانه و تأثیرگزاری های آن در جامعه را مهم و اساسی ارزیابی کرد و تصریح نمود: رسانه های گیلان همواره می توانند به پیشرفت علمی و فناوری گیلان کمک بسیاری کنند.

مسئول خانه نخبگان بسیج گیلان با اشاره به اثرگزاری رسانه های ارشی گیلان و خدماتی که به مردم ارائه می دهند خاطرنشان کرد: بنده هر شب اخبار و مطالب پایگاه خبری تحلیلی ۸دی نیوز را مطالعه می کنم و بدانید که کارتان بسیار ارزشمند است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بشیری
باعرض سلام خدمت اقای مهندس میرزمانی ،اززحمات وتلاش شماواقعاتشکرمیکنم وخوب میدانم که اگرخانه بسیج نخبگان نبودهیچ حمایتی ازنخبگان هم نبودحال خوشحالم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنین فرزندانی داره که همیشه درحال خدمت هستندبرای شماومجموعه شماارزوزی سلامتی دارم
در حاشیه