واکنش روحانی به درخواست رفع حصر سران فتنه

واکنش منفعلانه روحانی به درخواست رفع حصر سران فتنه، حامیان این جریان را بار دیگر ناامید کرد.

واکنش روحانی به درخواست رفع حصر سران فتنه

به گزارش ۸دی نیوز و به نقل از صراط ،به دنبال تحرکات اخیر فتنه گران که به بهانه سومین سال حصر خانگی سران فتنه شدت گرفته بود، حسن روحانی با واکنش منفعلانه به درخواست رفع حصر، حامیان فتنه را ناامید کرد.

حامیان فتنه در روزهای اخیر تحرکات خود را به شدت افزایش داده و در یکی از اقدامات شان با ارسال نامه ای خطاب به روحانی و جمع آوری تعدادی امضا به صورت اینترنتی، از او درخواست همکاری کردند.

پیش از آن نیز تعدادی از اعضای حزب اعتماد ملی در نامه ای به روحانی خواستار رفع حصر سران فتنه شده بودند که به گفته سخنگوی این حزب، روحانی پاسخی به نامه آنها نداده است.

در جدیدترین خبر منتشرشده در رسانه‌ها، تعدادی از فعالان و حامیان فتنه اخیرا ضمن تماس با حسن روحانی تلاش کرده اند تا او را وادار به موضع گیری و در نهایت تلاش برای رفع حصر سران فتنه کنند.

گفته می شود آنها از روحانی خواسته اند تا در جلسه‌ای که در منزل اکبر هاشمی رفسنجانی برگزار می‌شود شرکت کند؛ اما زمانی که حسن روحانی در جریان موضوع قرار می‌گیرد از حضور در این جلسه امتناع کرده است.

این البته اولین باری نیست که روحانی به درخواست تعدادی از اصلاح طلبان و حامیان فتنه واکنش انفعالی نشان می دهد. پیش از این یک بار دیگر درخواست رسمی تعدادی از اصلاح طلبان از روحانی برای آنکه خاتمی را به عنوان نماینده ایران به مراسم یادبود نلسون ماندلا بفرستد با واکنش مشابهی روبرو شده بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه