تمام گزینه های ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومانی در بازار

به گزارش ۸دی، هیوندای در طراحی نسل ششم سوناتا، محافظه کاری همیشگی خود را کنار گذاشت و سدان متوسط پرطرفدار خود را با لباسی نسبتا اسپرتبه میدان فرستاد. سوناتا Yf علاوه بر این طراحی اسپرت، سطح کاملی از آپشن ها در کنار نرمی قابل توجه در سواری را به سرنشینان خود عرضه می کند. ضمن […]

تمام گزینه های ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومانی در بازار

به گزارش ۸دی، هیوندای در طراحی نسل ششم سوناتا، محافظه کاری همیشگی خود را کنار گذاشت و سدان متوسط پرطرفدار خود را با لباسی نسبتا اسپرتبه میدان فرستاد. سوناتا Yf علاوه بر این طراحی اسپرت، سطح کاملی از آپشن ها در کنار نرمی قابل توجه در سواری را به سرنشینان خود عرضه می کند. ضمن این که با وجود گذشت چند سال از عمرش، کماکان بازار دست دوم قابل قبولی دارد اما در مقابل، کیفیت اجزای داخلی کابین آن کمتر از حد انتظار است.نسل ششم هیوندای، سوناتا در مدل های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ در بازار ما موجود بوده و بسته به سال ساخت، میزان کارکرد و سلامت، بین ۱۰۰ تا ۱۵۵ میلیون تومان قیمت می خورد.

هیوندای الانترا نسل پنجم

 درحدود 100 تا 150 میلیون تومان چه گزینه هایی بین خودروهای کارکرده داریم ؟

نسل پنجم الانترا یکی از محبوب ترین خودروهای این برند کره ای در بازار ایران محسوب می شود که عواملی همچون طراحی زیبا و سطح کامل آپشن ها را می توان از مهمترین عوامل این موفقیت برشمرد. ضمن آن که کماکان بازار فروش دست دوم آن نیز داغ است اما از نظر هندلینگ و لذت رانندگی همچنین کیفیت اجزای داخلی کابین، الانترا در سطح کاملا معمولی قرار دارد. هیوندای الانترا نسل پنجم در مدل های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ در بازار کشور موجود بوده و نمونه های مختلف آن بسته به سال ساخت، سطح آپشن ها، میزان سلامت و کارکرد بین ۹۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان معامله می شود.

هیوندای آزرا نسل چهارم

 درحدود 100 تا 150 میلیون تومان چه گزینه هایی بین خودروهای کارکرده داریم ؟

سدان نیمه لوکس هیوندای (که البته تا قبل از معرفی جنسیس و سنتنیال به عنوان لوکس ترین محصول هیوندای شناخته می شد)، از آغاز معرفی نسل چهارم آن، برای ایرانیان نیز شناخته شد و توانست به لطف پیشرانه قدرتمند، آپشن های مناسب و فضای بسیار جادار کابین و صندوق بار، نامی برای خود دست و پا کرده و به فروشی قابل توجه دست یابد. این نسل از آزرا کماکان نیز گزینه ای مناسب در مقابل رقبا محسوب می شود اما بایستی از مواردی همچون استهلاک بالاتر نسبت به رقبا و عملکرد نامطمئن سیستم ترمز به عنوان نقاط ضعف آن یاد کرد. هیوندای آزرا نسل چهارم در مدل های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ در بازار موجود بوده و بسته به سال ساخت، میزان سلامت و کارکرد، بین ۷۰ تا ۱۴۵ میلیون تومان قیمت دارد.

کیا اپتیما نسل سوم

 درحدود 100 تا 150 میلیون تومان چه گزینه هایی بین خودروهای کارکرده داریم ؟

سدان خانوادگی کیا در نسل سوم از یک خودرو معمولی خانوادگی به یک سدان اسپرت جوان پسند تبدیل شد و همین مورد باعث شد تا آمار فروش آن به یکباره جهشی قابل توجه داشته باشد اما این چهره اسپرت تنها دارایی اپتیما نبوده و مواردی همچون سطح کامل آپشن ها و کیفیت ساخت قابل توجه، آن را به گزینه ای دلفریب در برابر رقبا تبدیل می کند. البته ناگفته نماند که با توجه به ذات نسبتا اسپرت اپتیما، نباید از آن انتظار نرمی رقبایی همچون هیوندای سوناتا یا تویوتا کمری را داشت. کیا اپتیما نسل سوم در مدل های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ در بازار ما موجود بوده و برای خرید یک دستگاه از آن، بسته به سال ساخت، میزان کارکرد و سلامت، بایستی رقمی بین ۱۱۵ تا ۱۷۰ میلیون تومان هزینه کرد.

تویوتا کرولا نسل یازدهم

 درحدود 100 تا 150 میلیون تومان چه گزینه هایی بین خودروهای کارکرده داریم ؟

پرفروش ترین خودرو جهان! عنوانی پر افتخار برای سدان کامپکت تویوتا که بیش از ۵۰ سال است به بازارهای جهانی عرضه می شود. کرولا در بازار ما نیز خودرویی نسبتا پرطرفدار محسوب می شود اما مدتی است که واردات آن متوقف شده و در حال حاضر تنها به صورت دست دوم قابل خریداری است. کرولا سال هاست که امتحان خود را در زمینه کیفیت و دوام قطعات، استهلاک پایین و همچنین سواری نرم و آرام پس داده است. اما اگر آپشن های گوناگون و لذت رانندگی برای تان اهمیت دارد، بهتر است به سراغ آن نرفته و یکی از رقبای کره ای را برگزینید. نسل یازدهم تویوتا کرولا در مدل های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ و در ۲ تیپ XLI (نیمه فول آپشن) و GLI (فول آپشن) در بازار ما موجود بوده و نمونه های مختلف آن بسته به تیپ، سال ساخت، میزان سلامت و کارکرد، با بهایی بین ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان قابل خریداری هستند.

تویوتا کمری نسل هفتم

 درحدود 100 تا 150 میلیون تومان چه گزینه هایی بین خودروهای کارکرده داریم ؟

سدان خانوادگی محبوب تویوتا که تاکنون بارها عنوان «پرفروش ترین خودرو بازار آمریکا» را از آن خود کرده است، تاکنون در ۸ نسل به تولید رسیده که پس از آزادسازی مجدد واردات خودرو در دهه ۸۰ شمسی تاکنون، نسل پنجم، ششم و هفتم آن به بازار کشور ما نیز راه پیدا کرد و در این بین، نسل ششم آن در زمان خود به فروش فوق العاده ای در بازار ما دست پیدا کرد اما نسل هفتم آن اگرچه از هر نظر نسبت به سلف خود ارتقا یافته به نظر می رسید، نتوانست مانند نسل قبل، پررنگ ظاهر شود.

با این حال اگر به دنبال یک خودرو جادار خانوادگی با سواری نرم و راحت، استهلاک پایین، کیفیت بالا و عملکرد فنی قابل قبول هستید، کمری نسل هفتم هنوز هم یکی از بهترین انتخاب ها محسوب می شود اما همانند دیگر هم خانواده هایش، از ظاهر جذاب و آپشن های کامل بی بهره است. نسل هفتم کمری در مدل های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ و در ۳ رده تجهیزاتی GLX، GL و SE در بازار موجود بوده و بسته به سال ساخت، تیپ تجهیزاتی، میزان سلامت و کارکرد با ارقامی بین ۱۲۵ تا ۱۸۰ میلیون تومان، خرید و فروش می شود.

تویوتا آریون نسل اول

 درحدود 100 تا 150 میلیون تومان چه گزینه هایی بین خودروهای کارکرده داریم ؟

آریون خودرویی بر پایه کمری است که تویوتا آن را در برخی بازارها مثل استرالیا و خاورمیانه عرضه می کند. آریون علاوه بر طراحی ظاهری متفاوت با کمری، از نظر قوای محرکه نیز چند سر و گردن بالاتر از برادر خود می ایستد. پیشرانه قدرتمند اریون، عملکرد بسیار مطلوبی داشته و به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران جوان است. در یک کلام، اگر عاشق تویوتا کمری هستید اما ذات آرام و پیرمردی آن را نمی پسندید، در خرید آریون شک نکنید. البته توجه داشته باشید که هزینه های نگهداری و قیمت لوازم یدکی اریون نسبت به اکثر هم خانواده هایش، بالاتر است. تویوتا آریون نسل اول در مدل های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ در بازار موجود بوده و بسته به سال ساخت، میزان سلامت و کارکرد، بین ۱۳۰ تا ۱۷۰ میلیون تومان قیمت دارد.

نیسان تی ینا

 درحدود 100 تا 150 میلیون تومان چه گزینه هایی بین خودروهای کارکرده داریم ؟

نیسان تی ینا که در برخی بازارها (مانند بازار استرالیا) با نام ماکسیما نیز شناخته می شود، نخستین بار در سال ۱۳۸۸ و به صورت وارداتی توسط پارس خودرو عرضه شد و ۲ سال بعد نیز روی خط مونتاژ پارس خودرو رفت، تی ینا از پیشرانه قدرتمند، در کنار سطح کامل تجهیزات رفاهی و فضای بزرگ کابین و صندوق بار بهره مند است اما در مقابل، ابعاد بزرگ خودرو و مصرف سوخت نسبتا بالای آن ممکن است. در استفاده های شهری اندکی دردسرساز شود. نیسان تی ینا به صورت وارداتی در مدل های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ و مونتاژی با مدل های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳، در ۲ تیپ XL (نیمه فول) و XV (فول) در بازار موجود بوده و نمونه های مختلف آن، بسته به سال ساخت، تیپ، میزان سلامت و کارکرد، بین ۱۱۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان قیمت دارند.

ب ام و سری ۵ نسل پنجم (E60)

 درحدود 100 تا 150 میلیون تومان چه گزینه هایی بین خودروهای کارکرده داریم ؟

نسل پنجم ب ام و سری ۵، یکی از محبوب ترین محصولات ب ام و در سال های اخیر محسوب می شود و پس از آزادسازی مجدد واردات خودرو یکی از اولین خودروهایی بود که به بازار ما وارد شد. سری ۵ همانند هر ب ام و دیگری، لذت رانندگی فوق العاده را با آخرین تجهیزات و تکنولوژی های زمان خود ترکیب کرده است، ضمن آن که هنوز هم و با گذشت بیش از ۱۲ سال از عرضه اولیه آن در بازار کشور، جذابیت و محبوبیت نسبی خود را حفظ کرده است. اما در مقابل، کیفیت برخی اجزای کابین آن در حد نام ب ام و نیست.

همچنین از محدودیت شبکه خدمات پس از فروش و گرانی قطعات یدکی نیز به عنوان دیگر نکات منفی سری ۵ یاد کرد. ب ام و سری ۵ E60 با تنوع فراوانی از نظر پیشرانه و در کدهای (۵۳Di، ۵۲۵i، ۵۲۳i، ۵۲۰i و ۵۴Di) و در مدل های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ در بازار کشور ما موجود بوده و قیمت نمونه های مختلف آن با توجه به نوع پیشرانه، میزان سلامت و کارکرد، از ۱۰۵ میلیون تومان شروع شده و تا ۱۸۵ میلیون تومان نیز می رسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه