در نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی گیلان مطرح شد؛

واکنش فرمانده نیروی انتظامی گیلان به ربوده شدن دو خواهر در رشت!

افزایش موضوع سرمایه اجتماعی در میان شهروندان، توسعه مشارکت مردمی در تولیدات، تعمیق سطح تعامل و جلب مشارکت‌های دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد و… از اهداف برنامه‌های هفته ناجاست.

واکنش فرمانده نیروی انتظامی گیلان به ربوده شدن دو خواهر در رشت!

به گزارش خزر، پیش از ظهر امروز نشست خبری فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ناجا در سالن کوثر نیروی انتظامی گیلان برگزار شد.(گزارش تصویری)

سردار محمدرضا اسحاقی با اشاره به ارزیابی مثبت ستاد ناجا از عملکرد نیروی انتظامی استان اذعان داشت: هفته نیروی انتظامی به‌عنوان یک فرصت و امکان با توجه به مشغله ذاتی پلیس فرصت مغتنمی است که در یک برنامه منسجم و مدون در خدمت مردم باشیم.

http://8deynews.com/wp-content/uploads/2017/10/38lb_img_9837-1800x1200.jpg

فرمانده نیروی انتظامی گیلان شعار هفته ناجا سال جاری را «پلیس برای امنیت و امنیت را برای همه» عنوان کرد و گفت: بر اساس این شعار در طول سال از مهرماه امسال تا مهرماه سال آتی برنامه‌هایی در دستور کار نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص رویکردهای هفته ناجا خاطرنشان کرد: با توجه به هم‌زمانی هفته ناجا با ایام ماه تجلی حماسه حسینی ضمن درس‌آموزی آزادگی و ایثار از امام حسین(ع) فعالیت‌های ما در جهت خدمت بهتر و بیشتر برای مردم قرار می‌گیرد.

محمدرضا اسحاقی افزایش احساس امنیت، خدمتگزاری بیشتر برای مردم، ارائه تصویری از پلیس به مصداق یار مهربان و مقتدر را از دیگر رویکردهای هفته ناجا عنوان کرد و تصریح کرد: افزایش موضوع سرمایه اجتماعی در میان شهروندان، توسعه مشارکت مردمی در تولیدات، تعمیق سطح تعامل و جلب مشارکت‌های دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد و… از اهداف برنامه‌های هفته ناجاست.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با تأکید بر توسعه ارتباط با رسانه‌های استان خاطرنشان کرد: با توجه به نقش پررنگ رسانه‌ها در جهت ارتقا امنیت، افزایش سطح مشارکت همگانی، حضور در دفاتر رسانه‌ها یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی گیلان در هفته ناجا است.

http://8deynews.com/wp-content/uploads/2017/10/8h80_img_9852-1800x1200.jpg

وی افزود: هفته ناجا از جمعه چهاردهم مهرماه هرروز با یک شعار آغاز می‌شود و در این هفته برنامه‌های متنوعی چون دیدار با نماینده ولی‌فقیه، برپایی چادرهای معرفتی در مصلی های نماز جمعه استان، تجلیل از همیاران پلیس، بازدید دانش آموزان از یگان‌های انتظامی، نشست هم‌اندیشی فرماندهان کلانتری‌ها و معاونین با شورای معتمدین، برگزاری فضای مجازی در مدارس، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و تقدیر از خانواده‌های موفق قرآنی و ….برگزار می‌شود.
سردار اسحاقی در اشاره به ارزیابی مثبت ستاد ناجا در اکثر شاخص‌های هدف‌گذاری شده یادآور شد: اکثر شاخص‌های عملکردی نیروی انتظامی گیلان در سطح عالی ارزیابی‌شده که این فرصت خوبی برای ارائه خدمتگزاری بهتر است.

وی در خصوص کشفیات نیروی انتظامی گیلان در ۶ ماهه اول سال گفت: نیروی انتظامی گیلان در شاخص مواد مخدر ۴۵ درصد افزایش کشفیات، انواع سلاح‌های غیرمجاز ۳۴ درصد افزایش عملکرد، دستگیری اتباع بیگانه ۱۵ درصد افزایش عملکرد داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به کاهش ۱۱ درصدی سرقت‌ها خاطرنشان کرد: در حوزه پیشگیری از انواع سرقت از ۱۱ عنوان انواع سرقت، در ۹ عنوان کاهش وقوع داریم.

http://8deynews.com/wp-content/uploads/2017/10/57th_img_9851-1800x1200.jpg

سردار محمدرضا اسحاقی در راستای وقوع حوادث رانندگی اذعان داشت: با توجه به حساسیت‌های لازم توسط دیگر دستگاه‌های مرتبط و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در راستای روان‌سازی ترافیک اقداماتی را در کاهش حوادث منجر به تلفات داشته‌ایم.

وی افزود: ۳۰ الی ۴۰ درصد حوادث ناشی از رانندگی مربوط به خودرو و زیرساخت‌ها، ۶۰ درصد مربوط به عوامل انسانی ناشی از عدم توانمندی در هدایت خودرو یا تخطی از مقررات و سرعت مطمئنه و…. است.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان در پاسخ به سؤالی مبنی بر انتشار خبر ربوده شدن دو خواهر در شب عاشورا در رشت، گفت: هیچ‌گونه گزارشی در این راستا به نیروی انتظامی نشده است و بر اساس گزارش واصله ابن خبر بر اساس یک درگیری خانوادگی در شبکه‌های اجتماعی نشر و پخش‌شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه