معاون هلال احمر گیلان :

جسد یکی از سرنشینان شناور غرق شده در حاجی‌بکنده رشت کشف شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر استان گیلان با بیان اینکه جسد یکی از سرنشینان شناور غرق شده در حاجی‌بکنده کشف شد گفت: جست‌و‌جو برای یافتن سه نفر دیگر این شناور همچنان در نوار ساحلی استان ادامه دارد.

جسد یکی از سرنشینان شناور غرق شده در حاجی‌بکنده رشت کشف شد

به گزارش ۸دی ؛سیاوش غلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، با اشاره به غرق شدن شناور گسپرل در آب‌های منطقه حاجی‌بکنده رشت اظهار داشت: عملیات جستجوی کشف سرنشینان این شناور از ساعات آغازین این حادثه در مناطق مورد نظر آغاز شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر استان گیلان با بیان اینکه ساعاتی قبل در منطقه امین آباد جسد یکی از سرنشینان شناور غرق شده در ساحل توسط اهالی رویت شد خاطرنشان کرد: جسد کشف شده چند کیلومتر با منطقه غرق شدن شناور مذکور فاصله دارد.

غلامی با تاکید بر اینکه جسد کشف شده متعلق به یکی از سرنشینان این شناور است تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای امدادی و پلیس استان گیلان در منطقه مذکور حضور پیدا کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر استان گیلان با اشاره به اینکه این جسد به‌منظور کالبدشکافی و بررسی‌های بعدی به پزشک قانونی منتقل شده است افزود: این جسد توسط مردم بومی رویت شده و نیروهای امدادی و پلیس اطلاع داده شده است.

وی با بیان اینکه جستجو و بررسی در تمامی مناطق ساحلی استان گیلان به‌منظور اطلاع از سرنوشت دیگر سرنشینان شناور غرق شده همچنان ادامه دارد تاکید کرد: بررسی‌ها تا اطلاع کامل از وضعیت سه نفر دیگر در نوار ساحلی استان ادامه دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه