نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی:

آستارا در ردیف شهرهای پرتنش فاضلابی کشور قرار گرفت

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهر مرزی در ردیف شهرهای پرتنش فاضلابی کشور برای اجرای طرح ساماندهی فاضلاب شهری با اختصاص اعتبار ملی قرار گرفت.

آستارا در ردیف شهرهای پرتنش فاضلابی کشور قرار گرفت

به گزارش ۸دی، ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت اجرای طرح ساماندهی فاضلاب در این شهر مرزی و گردشگر پذیر کشور، اظهار کرد: شبکه فاضلاب شهری آستارا از دو بخش احداث تصفیه خانه و سیستم شبکه گذاری و لوله گذاری تشکیل شده و در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای ساماندهی آن تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه طرح فاضلاب شهری آستارا نیازمند بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است و روند اداری اجرای این پروژه باید طی شود، افزود: بودجه ۲۰۰ میلیارد ریالی این پروژه  توسط سازمان برنامه و بودجه و شرکت آب و فاضلاب شهری برای شهر آستارا تصویب شده است.

داداشی نقش مهم تخصیص اعتبارات دولتی در اجرا و تکمیل هر چه سریعتر این پروژه را یادآور شد و گفت: اجرای طرح ساماندهی فاضلاب شهری آستارا در صورت اختصاص به موقع اعتبارات دولتی ظرف پنج سال آینده به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: اجرای طرح فاضلاب شهری آستارا به لحاظ روند رو به توسعه و گردشگر پذیر بودن این شهر بسیار ضروری است و عملیاتی شدن آن را با جدیت پیگیری می کنیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت این شهرستان مرزی در کشور و منطقه تصریح کرد: اجرای طرح های مهمی همچون ساماندهی فاضلاب شهری، احداث بزرگترین سد لاستیکی ایران در آستارا، منطقه ویژه اقتصادی بندر تجاری و همچنین راه آهن  آستارا-آستارا، این شهرستان مرزنشین را در مسیر توسعه قرار داده است و تکمیل همه این پروژه ها با توجه به اهمیتشان با جدیت تمام پیگیری می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه