ارائه خدمات مطلوب به مسافران در فرودگاه گیلان

مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: ارائه خدمات مطلوب به مسافران در ترمینال‌ها از اهم وظایف این اداره کل است که به شدت باید نسبت به تحقق آن اهتمام داشته باشیم.

ارائه خدمات مطلوب به مسافران در فرودگاه گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، فتاح رضوانی در ششمین با تبریک دهه مبارک فجر و تقدیر از مردم ایران که در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شکوه دیگری آفریدند و یکبار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را از طمع به سرزمین ایران مایوس کردند به برف اخیر گیلان اشاره کرد و گفت: از همه کارکنان اداره کل از جمله کارکنان اداره ایمنی و نجات فرودگاهی که در عملیات برف‌روبی تلاش کردند صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

 

وی با اشاره به اولین همایش مدیران فرودگاه‌های کشور در دوره مدیریتی جدید، ضمن تشکر از مدیرعامل سابق شرکت فرودگاه‌های کشور درباره دیدگاه مدیرعامل جدید شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: خودگردانی، وصول مطالبات و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، افزایش پروازها، کاهش هزینه‌ها، مدیریت ترمینال‌ها و آینده‌نگری از محورهای برنامه‌های مدیرعامل جدید فرودگاه‌های کشور است.

 

مدیرکل فرودگاه گیلان در ادامه جلسه خطاب به معاونان، رؤسای ادارات و مسئولین واحدها تاکید کرد: با رویکرد برنامه محوری و داشتن برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت موارد مطروحه در همایش اخیر مدیران فرودگاه‌های کشور را مدنظر قرار دهید تا بتوانیم توجیهات مستدل، کارشناسی و اجرایی برای پیشبرد اهداف در نظر گرفته شده به ستاد ارائه کنیم.

 

وی در این جلسه مهندس سید محسن میرحسینی را رسماً به عنوان معاون اجرایی اداره کل فرودگاه گیلان معرفی کرد و ادارات امور عمومی، بازرگانی، حقوقی و امور ترمینال‌ها را از زیرمجموعه معاونت اجرایی اعلام کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه