همزمان با روز عاشورا صورت گرفت؛

مداحی شایان مصلح بازیکن تیم پرسپولیس + دانلود

امروز همزمان با روز عاشورا شایان مصلح بازیکن رودباری تیم پرسپولیس در مراسم عزاداری عاشورا در رودبار مداحی کرد

مداحی شایان مصلح بازیکن تیم پرسپولیس + دانلود

به گزارش ۸دی، امروز همزمان با روز عاشورا شایان مصلح بازیکن رودباری تیم پرسپولیس در مراسم عزاداری عاشورا در رودبار مداحی کرد:

 

دانلود

 

به گزارش پارس فوتبال؛ شایان مصلح (زادهٔ ۴ تیر ۱۳۷۲ در رشت) بازیکن فوتبال چپ پا است که در پست دفاع چپ و مدافع میانی برای باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر بازی می‌کند، وی در سال ۱۳۹۶ به همراه تیم سپیدرود رشت در مسابقات لیگ آزادگان به مقام نایب قهرمانی رسید و به لیگ برتر صعود کرد. وی ورزش حرفه‌ای خود را با فوتسال آغاز کرد و اولین تجربه فوتبالی خود را در تیم زیر ۱۴ سال پگاه گیلان در رشت به دست آورد، پس از آن با شرکت در تست آکادمی فوتبال استقلال تهران در ۱۷ سالگی با تیم جوانان استقلال قرارداد ۳ ساله بست. او در شعر سرودن هم مهارت دارد که در اولین بازی تیم پرسپولیس در لیگ هفدهم یک بیت را در گفت و گو با خبرنگاران خواند.

شایان مصلح با نظر علی نظرمحمدی سرمربی وقت داماش به تیم بزرگسالان داماش گیلان پیوست؛ او ۷ بازی رسمی برای باشگاه فوتبال داماش گیلان انجام داده‌است.

نظرمحمدی وی را به تیم بزرگسال سپیدرود رشت برد و توانست همراه با این تیم از لیگ دو به لیگ یک و سپس به لیگ برتر صعود کند. درخشش وی در سپیدرود رشت موجب شد در نیم فصل ۹۶–۱۳۹۵ مورد توجه باشگاه‌های مطرح از جمله پرسپولیس قرار بگیرد. اما او تا پایان فصل در سپیدرود رشت ماند. شایان مصلح ۵۰ بازی رسمی برای باشگاه فوتبال سپیدرود به میدان رفته و یک گل هم زده‌است.

شایان مصلح پس از مذاکرات جدی با استقلال و پرسپولیس در نهایت با قراردادی دو ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. او در نخستین بازی رسمی برای پرسپولیس به مقام قهرمانی سوپر جام فوتبال ایران رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه