معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان:

کشف قایق نجات شناور غرق شده/جستجوها برای یافتن خدمه ادامه دارد

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به کشف قایق نجات شناور غرق شده در منطقه حاجی بکنده انزلی، گفت: متاسفانه هنوز غرق شدگان پیدا نشده اند و جستجوها ادامه دارد.

کشف قایق نجات شناور غرق شده/جستجوها برای یافتن خدمه ادامه دارد

به گزارش ۸دی به نقل از مهر، سیاوش غلامی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه جستجو ها برای یافتن شناور خدماتی – صیادی غرق شده در منطقه حاجی بکنده انزلی، اظهار کرد: براساس هماهنگی های انجام شده از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با سازمان امداد و نجات امروز یک سورت پرواز امداد و نجات در منطقه حاجی بکنده انجام شد.

وی با بیان اینکه گشت زنی های دریایی نیز در حال انجام است، افزود: برهمین اساس سایر دستگاه های امدادی نیز در حال انجام گشت زنی ها در مسیر مورد نظر هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان با شاره به اینکه این جمعیت نیز در قالب اکیپ های امداد و نجات شعبه انزلی و همچنین تیم واکنش سریع جستجوهای لازم برای یافتن غرق شدگان را انجام می دهد، گفت: مرزبانی، دریابانی و همچنین بنادر و کشتیرانی نیز در این عملیات حضور دارند.

وی با اشاره به یافتن یک قایق نجات متعلق به لنج صیادان غرق شده توسط گشت بنادر و دریانوردی، خاطرنشان کرد: کماکان جستجوها برای یافتن چهار خدمه این شناور ادامه دارد.

غلامی به گشت زنی بالگرد نیروی دریایی در منطقه حادثه نیز اشاره و تصریح کرد: متاسفانه تاکنون هیچ نشانی از وضعیت این سرنشینان مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه شرایط دریایی هنوز مساعد نبوده و طوفانی است، ادامه داد: در صورت مساعد شدن شرایط جوی تمهیدات لازم برای اقدامات بیشتر اندیشیده شده و اجرای می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه