رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

آتش‌نشانان نمونه واقعی خدمت صادقانه و بی‌ادعا هستند

رئیس شورای شهر رشت گفت: شغل پرخطر آتش‌نشانی نمایانگر خدمت بی‌ادعایی مردانی است که همواره در تمامی حوادث نامشان شنیده می‌شود.

آتش‌نشانان نمونه واقعی خدمت صادقانه و بی‌ادعا هستند

به گزارش ۸دی، سید امیر حسین علوی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک به مناسب هفتم مهر ماه روز آتش‌نشانی و ایمنی اظهار داشت: آتش نشانی از مشاغل سخت و زیان آور است و ۱۲۵ شماره ای آشنا برای حادثه دیدگان می باشد.

وی با اشاره به علت نامگذاری هفتم مهر بنام روز آتش‌نشانی و ایمنی افزود: در هفتم مهرماه سال ۵۹ زمانی که دشمن بعثی پالایشگاه آبادان را مورد حمله هوایی قرار داد آتش نشانان شهرهای اطراف به منظور مهار آتش به سمت پالایشگاه رفتند و در حین عملیات خاموش کردن آتش ، مجددا هواپیماهای دشمن اقدام به بمباران پالایشگاه کردند که منجر به شهادت تعداد زیادی از آتش نشانان شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اذعان به اینکه باید امکانات پیشرفته در اختیار آتش نشانان قرار بگیرد گفت: متاسفانه در مقایسه با دیگر کشورهای پیشرفته به امکانات و شرایط اقتصادی مناسب برای آتش نشانان کمتر توجه شده است .

علوی ادامه داد: شورای پنجم رشت نسبت به آتشنشانان نگاه حمایتی دارد ودراین راستا در تلاشیم تا با خرید امکانات مورد نیاز سازمان آتشنشانی یاریگر تلاشگران این عرصه باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه