مردم گیلان زودتر از تمامی ملت ایران عشق خود به ولایت را در فتنه ۸۸ اثبات کردند

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در یادواره شهدای تخریبچی استان گیلان با اشاره به اینکه گیلان مهد پرورش شخصیتهایی چون سردارجنگل و آیت الله بهجت است، تاکید کزد: عشق به ولایت در مردم گیلان مثال زدنی است و اینکه مردم گیلان زودتر از تمامی ملت ایران عشق خود به ولایت را در فتنه ۸۸ کردند، مایه افتخار است.

مردم گیلان زودتر از تمامی ملت ایران عشق خود به ولایت را در فتنه ۸۸ اثبات کردند
به گزارش ۸دی نیوز، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی در یادواره  شهدا تخریبچی استان گیلان  در مهدیه رشت با اشاره به اینکه روحیه شهادت طلبی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عامل مهم پیروزی آنها در جنگ تحملیلی است اظهار کرد: رسیدن به لقاءالله هدف ملت ایران است.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به زمزمه های عاشقانه رزمندگان اسلام در سنگر ها در دوران جنگ علیه باطل افزود: تفکر حسینی رزمندگان رمز پیروزی اسلام در طول تاریخ اس.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه ملت ایران با تفکر حسینی(ع) در برابر تحریم‌ها ایستاده‌اند و هرگز از ایستادگی خود عقب نمی‌نشینندگفت: نور حسین در دل شیعیان تابیده است و هرگز خاموش نمی شود.
وی با تاکید بر اینکه ایران مجهز به سلاح ایمان ،صبر،همدلی ،اتحاد است خاطرنشان کرد:یکی از بزرگترین خطرها برای نظام ما اختلاف است
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه در امور نباید کارشکنی شودخاطرنشان کرد: اختلاف‌ها باید به صفر برسد.
آیت‌الله موحدی‌کرمانی با تاکید بر اینکه روحیه حسینی کارساز است و سرنوشت پیروزی در دنیا را رقم می زند افزود: رقم پیروزی در جنگ بهره مندی از سلاح های پیشرفته نیست .
movahedi
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام،با اشاره به گزینه های روی میز آمریکا تصریح کرد: آمریکا در عمق وجودش از ایران می ترسد.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به شکوه و عظمت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: رمز پیروزی ایران داشتن نیروهای با ایمان و عاشق به مکتب حسین است.
وی با تاکید بر اینکه آمریکایی که با تمام وجود حامی شاه بود به تعبیر امام هیچ غلطی نتوانست بکند و بساط طاغوت توسط ملت در ایران برچیده شد، افزود: امریکا به دلیل حماقت و نفهمی هر روز ضعیف‌تر می شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام،تصریح کرد: رهبران آمریکایی باید آگاه باشند که مسیری که آنان در پیش گرفته اند جز سقوط سرنوشت دیگری ندارد
وی با تاکید بر اینکه حزب الله روحیه شهادت طلبی را از ملت ایران آموخت افزود:حزب‌الله  با این روحیه در جنگ ۳۳ روزه سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زد آیت‌الله موحدی‌ کرمانی با اشاره به اینکه گیلان مهد پرورش شخصیتهایی چون میرزاکوچک خان جنگلی و آیت الله بهجت است، تاکید کزد: عشق به ولایت در مردم  گیلان مثال زدنی است و اینکه مردم گیلان زودتر از تمامی ملت ایران عشق خود به ولایت را در فتنه ۸۸ به جهانیان اثبات کردند، مایه افتخار است.
وی با اشاره به ۸هزار شهید گیلان و ۱۳۵ شهید روحانی این استان گفت: وفاداری مردم گیلان به ولایت برگرفته از فرهنگ حسینی(ع) است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام،با تاکید بر اینکه ایران با موشکهایی دور برد خود قادر است به راحتی تلاویو را هدف قراردهد اظهار کرد: عظمت ایران،اسرائیل را به لرزه می اندازد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه