رئیس تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان:

اموالی که به ناحق از صندوق ذخیره فرهنگیان خرج شده به این صندوق باز می‌گردد

کوچکی نژاد گفت: اموالی که به ناحق از صندوق ذخیره فرهنگیان خرج شده به این صندوق باز می‌گردد.

اموالی که به ناحق از صندوق ذخیره فرهنگیان خرج شده به این صندوق باز می‌گردد

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: یک میلیون از فرهنگیان کشور عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند و تحقیق و تفحص از این صندوق خواست این افراد بوده است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان کشور با بیان اینکه این صندوق سال‌ها به‌صورت رفاقتی و حیاط خلوت  توسط مسئولان اداره شده است تصریح کرد: فسادهای زیادی در صندوق ذخیره فرهنگیان رخ داده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان سالیان زیادی مطالبه فرهنگیان بوده است بیان کرد: بحث تحقیق و تفحص از این صندوق در جهت تحقق حقوق فرهنگیان انجام شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس با اعلام اینکه تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان طی ۹ ماه کار کارشناسی صورت گرفته است افزود: بخشی از گزارش تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس ارائه شده است و بخش دیگر آن در هفته‌های آینده ارائه می‌شود.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: تحقیقات صورت گرفته باعث جلوگیری از انجام تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان شده است و اموالی که به ناحق از صندوق ذخیره فرهنگیان خرج شده است به این صندوق باز می‌گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه