فرماندار سیاهکل:

دولت با هوشمندی استاندار جدید گیلان را انتخاب کرد

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه گیلان با مشکل محیط‌زیستی دست‌به‌گریبان است، گفت: سالاری در استانداری بوشهر عملکرد خوبی داشت و دولت با هوشمندی تمام وی را برای گیلان انتخاب کرد تا این مشکل برطرف شود

دولت با هوشمندی استاندار جدید گیلان را انتخاب کرد

به گزارش ۸دی، رضا اسلامی فرماندار شهرستان سیاهکل در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم، اظهار داشت: شهیدان دفاع مقدس و پس‌ از آن کاری کردند که ما هم‌اکنون در آرامش در حال زندگی کردن هستیم.

وی با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با ایام محرم، گفت: امروز می‌بایست با شمشیر علم به جنگ استعمار جهانی برویم، زیرا دشمنان از همین طریق می‌خواهند به ما ضربه وارد کنند.

فرماندار سیاهکل با اشاره به تغییر رؤسای ادارات اوقاف و امور خیریه، محیط‌زیست و معاون فرماندار سیاهکل، تصریح کرد: برای پویایی هر دستگاهی تغییر مدیریت لازم است و امیدوارم با این تغییرات بتوانیم کارها را با سرعت بیشتری به‌پیش ببریم.

اسلامی با بیان اینکه مردم باید از همه‌چیز مطلع باشند، خاطرنشان کرد: با آغاز به کار دولت دوازدهم سایت شهرداری‌ها باید آشکارسازی انجام دهد، اگر توان پاسخگویی ندارید باید دانش خودتان را اضافه کنید و به مردم پاسخ دهید و اگر مشکلی وجود دارد نیز مجموعه فرمانداری به شما کمک می‌کند.

وی با اشاره به سخنان ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ترامپ با گستاخی در سخنرانی خود تمامی مردم آزاده خواه جهان را آزرده‌خاطر کرد و با این سخنان خود آبروی خود و دولت آمریکا را برد و رئیس‌جمهور کشورمان با ایراد سخنانانی حکیمانه فتح جهان را توسط حافظ و سعدی و مولوی … یاد آور شد، و گفت ما را نیاز به آن نیست که با زور اسلحله بخواهیم در کشوری یا منطقه خود را تحمیل کنیم و این تفاوت رویکرد متمدنانه رئیس جمهور ایران در برابر سخنان نسنجیده و ارباب معابانه رئیس جمهور آمریکا دارای نکات پر معنا و ظریفی بود.

نماینده دولت درسیاهکل با تشکر از دکتر نجفی استاندار سابق گیلان، ابراز کرد: استاندار سابق گیلان حتی از سهم استان‌هایی که نتوانسته بودند کارها را انجام دهند برای گیلان بودجه آورد.

اسلامی با تبریک به سالاری استاندار جدید گیلان برای آغاز کار در این استان، افزود: سالاری فردی دانشمند و دارای تحصیلات بسیار خوبی است و در بوشهر نیز به‌ویژه در محیط‌زیست توفیقات چشمگیری داشته است .

وی با بیان اینکه استان گیلان با مشکل محیط‌زیستی دست‌به‌گریبان است، تصریح کرد: سالاری در استانداری بوشهر عملکرد خوبی داشت و دولت با هوشمندی تمام وی را برای گیلان انتخاب کرد تا این مشکل برطرف شود و در یک معنا میتوان گفت حساس ترین موضوع در استان گیلان حفظ این محیط زیست و اکوسیستم است که دولت به حق و به واقع می‌توان گفت با این دید نظر استاندار توانمندی در عرصه ی حفظ محیط زیست را به این استان روانه کرده است .

فرماندار سیاهکل با اشاره به شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اشتغال و تولید»، گفت: اگر هزاران میلیارد تومان بودجه بیاریم و کاری نکنیم ارزش ندارد، باید در پرورش ماهی در سطح شهرستان تلاش کنیم زیرا چنین ظرفیتی در سیاهکل وجود دارد.

وی بابیان اینکه توسعه شهرستان سیاهکل بر پایه توسعه کشاورزی است و باید به آن اهمیت داد، خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی باید در این بخش ورود کند و با پرداخت وام به پروژه‌های کوچک اشغال را درسیاهکل افزایش دهیم.

وی بابیان اینکه آب منطقه‌ای انهار را پیگیری کند، گفت: اقتصاد مردم اینجا بر روی کشاورزی است و می‌خواهیم تا از هم‌اکنون لایروبی سیفون‌ها انجام شود تا مردم در فصل کشاورزی با مشکل روبرو نشوند.

رئیس شورای اداری سیاهکل با اشاره به شروع فصل پاییز خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی و راهداری، شهرداران دو شهر سیاهکل و دیلمان و جهاد کشاورزی؛ هدایت آب‌های سطحی را در نظر داشته باشند و لایروبی را انجام دهند تا ترددی ایمن انجام شود.

وی با اشاره به اجرای طرح سیماک، بیان کرد: در این بخش در سیاهکل کم‌کاری شده است، از اداره پست می‌خواهم تا این کار را با سرعت بیشتری انجام دهد و آموزش‌های لازم به ادارات شهرستان داده شود.

فرماندار سیاهکل با تذکر به راه و شهرسازی سیاهکل، ابراز کرد: برخی از راه‌ها باید شن‌ریزی و یا آسفالت شود، اما گاهی مشاهده می‌کنیم در جای دیگری انجام‌شده است، این کار یا به‌صورت اتفاقی انجام‌شده، یا سفارش از وزارت و یا وزارتین است و یا از طرف شخص خاصی بوده، که من با این کار برخورد می‌کنم و از شما می‌خواهم که چنین کاری انجام ندهید زیرا برخورد من با شما و مدیران شما خوش نمی‌آید.

اسلامی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیاهکل سهمیه قیر داشت، اما آن را دریافت نکرد و مدیر این اداره باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی خطاب به آموزش‌وپرورش سیاهکل، گفت: آموزش‌وپرورش تنها کمیته برنامه‌ریزی را نگاه نکند و از خیرین مدرسه‌ساز برای ساخت و تجهیز مدارس کمک بگیرد.

نماینده دولت در سیاهکل در رابطه با قتل یک پیرزن در این شهرستان، بیان کرد: که شهرستان سیاهکل متشکل از یک مجموعه شورای تامین برخوردار است و در واقع شورای تامین یک شهرستان به مثابه یک پازل هست که هر یک از اعضای این شورا اهم از اطلاعات، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و… با کمال دقت و صلابت به وظایف محوله خود عمل می‌کنند که به یاری حق توانسته ایم یک شهرستان دارای ضریب امنیتی بالا را شاهد باشیم ، و اخیرا هم قتلی را که در شهرستان رخ داده بود در کمترین بازه زمانی قاتل شناسایی شد و به مراجع ذی صلاح ارجاع داده شده که در این زمینه باید از تلاش‌های سرهنگ نیکویی فرمانده انتظامی سیاهکل به دلیل شناسایی و دستگیری قاتل در کوتاه ترین بازه زمان، قدردانی را هم داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
و این هوشمندی جناب فرماندار مهمتر است و بیان آن خیلی لازم بود.
در حاشیه