امام‌جمعه سیاهکل:

حرف‌ و حدیث‌هایی پیرامون شورا و انتخاب شهردار سیاهکل شنیده می‌شود

امام‌جمعه سیاهکل گفت: ما توقع اعجاز از شورای شهر نداریم، اما آن مقداری که از دست ما برمی‌آید باید انجام بدهیم.

حرف‌ و حدیث‌هایی پیرامون شورا و انتخاب شهردار سیاهکل شنیده می‌شود

به گزارش ۸دی به نقل از درسیاهکل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در جلسه شورای اداری این شهرستان، با تسلیت به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، اظهار کرد: تنها امامی که در جنگ و به این شکل شهید شد امام حسین (ع) است و اقامه سنت اهل‌بیت (ع) آن‌قدر اهمیت بالایی داشت که امام حسین (ع) با اهل‌بیت خود به‌سوی کربلا رفت.
وی بابیان اینکه در ایام محرم تمام عالم به هیجان و شور و شعور وادار می‌شود بدون اینکه کسی به‌صورت کامل بداند که از کجا منشأ می‌شود، گفت: در طول تاریخ بسیاری از مردم مانند بمباران شیمیایی هیروشیما جان باختند؛ اما عاشورا با تعداد کمی شهید توانست در دل تمام مردم جای بگیرد و هرساله پابرجاست.
امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه یکی از درس‌های مهم عاشورا امربه‌معروف و نهی از منکر است، خاطرنشان کرد: آن حضرت حاضر شد جان و اهل‌بیت خود را درراه این مسیر فدا کند و ما نیز باید راه آن بزرگ‌مرد را ادامه دهیم.
شکسته‌دل تصریح کرد: ما دو گروه اعمال داریم، برخی از آن را می‌دانیم و برخی از آن را نمی‌دانیم، باید به کارهایی که می‌دانیم عمل کنیم.
وی خطاب به شورای شهر سیاهکل، بابیان اینکه شهرداری نیاز به شهردار قوی دارد، گفت: ما توقع اعجاز از شورای شهر نداریم، اما آن مقداری که از دست ما برمی‌آید باید انجام بدهیم.
امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه سلام به شما به شرطی که شهرداری ازهرجهت مطلوب انتخاب کنید، ابراز کرد: گاهی حرف‌وحدیث‌هایی پیرامون شورا و انتخاب شهردار سیاهکل شنیده می‌شود، به دلیل اینکه ممکن است بسیاری از آن‌ها شایعه باشد در اینجا چیزی نمی‌گویم، اما باید مراقبت کنیم.
شکسته‌دل با اشاره به برپایی مراسم عزای حسینی در سطح شهرستان سیاهکل، گفت: می‌بایست عزاداری به‌صورت شایسته انجام شود، اینکه درجایی بر سر بلندگو دعوا شود اصلاً صحیح نیست، هدف باید امام حسین (ع) باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه