کاپیتان سابق سپیدرود:

بازگشت شهید حججی به میهن بیانگر مظلومیت و بازخوانی حادثه کربلا است

کاپیتان سابق سپیدرود رشت گفت: میادین دفاع از ارزش‌های انقلاب و ایران برای جوانان ایرانی بسیار زیاد است.

بازگشت شهید حججی به میهن بیانگر مظلومیت و بازخوانی حادثه کربلا است

به گزارش ۸دی، سهیل حق‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، بابیان اینکه هدف برای همه‌ی ملت ایران اعتلای نام ایران و این مرزبوم است، اظهار کرد: در هرجایی که ایرانی فعالیت می‌کند دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تمامیت ایران را سرلوحه خود قرار می‌دهد.

وی بابیان اینکه میادین دفاع از ارزش‌های انقلاب و ایران برای جوانان ایرانی بسیار زیاد است، افزود: یکی مثل شهید حججی سر درراه اسلام و دفاع از حریم اهل‌بیت سلام‌الله سر و جان فدا می‌کند و عده‌ای دیگر به خاطر بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران همچون ورزشکاران و عرصه‌های علمی برای نام و ارزش‌های ایران تلاش می‌کند.

کاپیتان سابق تیم سپیدرود رشت با اشاره به تقارن ماه محرم، دفاع مقدس و پیکر شهید حججی به کشور گفت: مصادف شدن بازگشت پیکر مطهر شهید حججی و ایام محرم امام حسین علیه‌السلام بیانگر مظلومیت این شهید است و بازخوانی حادثه کربلا را تداعی می‌کند.

حق‌شناس به لزوم عبرت گیری از سیره شهدا و فدائیان ایران اسلامی تاکید کرد و گفت: امیدوارم همه‌ی ارزش‌هایی جوانان و انقلابیون ازجمله شهدایی مثل شهید حججی عزیز برایمان درس باشد و برای همه‌ی آحاد جامعه سرلوحه قرار بگیرند.

وی بابیان اینکه باید با رفتار مناسب از خون شهید حججی‌ها انتقام گرفت، مطرح کرد: باید تا ابد به ارزش‌های انقلاب و اسلام و ارزش‌های ایرانی خود احترام بگذاریم و با رفتارهای مناسب خود انتقام خون شهید حججی را در عرصه‌های مختلف بگیریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه