صبح امروز برگزار شد؛

تجمع اعتراضی خریداران مجتمع آدینه رشت+ تصاویر

صبح امروز جمعی از خریداران مجتمع آدینه رشت، در اعتراض به عدم تحویل واحدهای خریداری شده در محل فلکه توشیبا و در مقابل مجتمع تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع اعتراضی خریداران مجتمع آدینه رشت+ تصاویر

به گزارش ۸دی، صبح امروز جمعی از مالباختگان مجتمع آدینه رشت، در اعتراض به عدم تحویل پروژه‌ها در محل فلکه توشیبا و در مقابل مجتمع آدینه تجمع کردند. تجمع کنندگان با این شعار که «تجمع ما سیاسی نیست» خواستار رسیدگی به وضعیت واحدهای خریداری شده خود شدند.

در ادامه این تجمع، محمد فلاح شجاعی مسئول دفتر آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان ضمن حضور در جمع تجمع کنندگان با بیان اینکه پیمانکاران در این پروژه به وعده های خود عمل نکرده اند اظهار داشت: تجمع کنندگان در این ماجرا محق هستند و شخص آیت الله قربانی پیگیر این موضوع است

وی افزود: تاکنون چند پیمانکار برای این پروژه تعیین شده است و پیمانکار فعلی برای اتمام پروژه یک برنامه زمان بندی شده تعیین کرده است و ما امیدواریم بتوانیم در این برنامه کار را به اتمام برسانیم.

در حاشیه این تجمع، یکی از خریداران مجتمع که خود را مالباخته می نامید به خبرنگار ۸دی گفت: من پروژه خود را باید در سال ۹۴ تحویل می گرفتم و با اینکه تمام سرمایه زندگی خودم را برای خرید مجتمع خرج کردم اما هنوز نتوانستم واحد خود را تحویل بگیرم.

یکی دیگر از حاضران در تجمع با بیان اینکه ساختمان مجتمع عقب افتادگی زیادی دارد گفت: من خودم پیمانکار پروژه های ساختمانی هستم اما فکر می کنم مجتمع آدینه تا ۲ سال دیگر هم حاضر نشود.

در پایان این تجمع، مقرر شد یک جلسه بین نمایندگان خریداران واحدهای تجاری آدینه با فلاح شجاعی تا دو هفته دیگر برگزار و به امور مجتمع رسیدگی شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
برخی از خریدها سال88صورت گرفته و مدت قراداد برای تحویل48ماهه بوده است.با فرض اینکه پیمانکار تعلل کرده باشد باید گفت خریدار مغازه با پیمانکار ارتباطی ندارد.کارفرمای پروژه،فروشنده محترم است.و باید وفق قانون با کارفرما برخورد می کرد.
مرزكار در پاسخ به
احسنت
در حاشیه