رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان:

دولت پیام مردم استان گیلان را نشنید

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: دولت پیام گیلانیان مبنی بر انتخاب استاندار بومی را نشنید‌.

دولت پیام مردم استان گیلان را نشنید

به گزارش ۸دی، محمدحسین قربانی در‌ گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: انتخاب استاندار گیلان از دغدغه‌های اصلی دولت، نمایندگان استان گیلان، خواص و نخبگان استان گیلان و مردم این استان بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه انتخاب استانداری با توانمندی‌های مورد نظر دولت حق دولت است عنوان داشت: دولت با بررسی‌های خود مصطفی سالاری را فرد مورد نظر حود تشخیص داد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اعلام ‌اینکه انتخاب استاندار بومی خواسته خواص و نخبگان، نمایندگان استان گیلان و مردم استان گیلان بود اعلام داشت: دولت پیام گیلانیان مبنی بر انتخاب استاندار بومی را نشنید‌.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه سیاست دولت در انتخاب استانداران برای تمام استان‌ها انتخاب استانداری غیربومی بوده است اعلام کرد: استاندار گیلان باید شعارهای دولت در زمان انتخابات را در استان گیلان عملی کند.

قربانی ساخت زیرساخت‌های استان گیلان و توسعه استان گیلان بر مبنای کشاورزی را وظیفه اصلی استاندار جدید گیلان خواند و بیان داشت: طرح‌های عقب مانده و اجرایی نشده دوره قبل باید توسط استاندار جدید تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه تعامل با نماینده ولی‌فقیه، نمایندگان استان گیلان و نخبگان این استان از وظایف دیگر استاندار است اعلام داشت: بهترین عمل استاندار، کار، کار و کار است و استفاده از تجربیات استاندار گذشته در این زمینه تاثیرگذار است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند
این خبر تازه ای نیست؛ دولت هیچ پیام, اصلا هیچ صدایی را از مردم نمیشود. از قدیم از قول این دولت گفته اند: گوش اگر گوش من و ناله اگر ناله توست / آنچه البته به جایی نرسد فریاد است
در حاشیه