در اقدامی قابل تقدیر؛

دیدار با خانواده شهید «امین اصغری» نخستین برنامه استاندار جدید گیلان+ عکس

سالاری ساعتی پس از معارفه ی خود به عنوان استاندار گیلان در اولین برنامه کاری با حضور در منزل شهید امین اصغری حضور یافت.

دیدار با خانواده شهید «امین اصغری» نخستین برنامه استاندار جدید گیلان+ عکس

به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در اولین برنامه ی کاری خود پس از معارفه به عنوان استاندار گیلان در دیدار با خانواده ی شهید امین اصغری با اشاره به اینکه قدرشناسی از خانواده های شهدا که تمام وجود خود را برای نظام و انقلاب گذاشتند وظیفه ی ماست افزود: باید روزها و فداکاری هایی را که جوانان آن را درک نکردند برایشان یادآوری کنیم تا اثرات مثبت آن در جامعه نمایان شود.

وی با بیان اینکه یادآوری ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس در همه ی ابعاد زندگی مورد نیاز است اظهار داشت: اگر در کارهای روزمره گوشه ای از خودگذشتگی رزمندگان را بازگو کنیم قطعاً تأثیرگذاری آن را در جامعه شاهد خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه تأسی و الگوگیری از آرمان های شهدا اهتمام ما را در خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان بیشتر می کند گفت: نباید از تلاش مضاعف برای مردم خسته شویم و حتی گذاشتن آبروی خود برای رفع یک مشکل از مردم را جزء حداقل ها می دانیم.

وی افزود: ترویج روحیه ی از خودگذشتگی در جامعه باعث می شود تا مردم را در هرکاری مقدم بدانیم.

دکتر سالاری حضور در بین خانواده های شهدا را مایه درس برای خدمتگزاران دانست و گفت: باید در خدمت رسانی صحیح به خانواده های شهدا و جانبازان از حداکثر ظرفیت ها بهره مند شویم و نواقص را برطرف کنیم.

وی بر لزوم بررسی و شناسایی نواقص توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تأکید و تصریح کرد: از توانمندیهای ملی و استانی در رفع کاستی ها کمال بهره را خواهیم برد.

استاندار گیلان همچنین رفع مشکل اشتغال جوانان را اولویت اول خود دانست و اظهار داشت: توسعه ی اشتغال و رفع مشکل معیشتی مردم جزء سیاست های اصلی دولت است.

وی با اشاره به اینکه فعال کردن واحدهای نیمه فعال نقش موثری در توسعه ی بخش اشتغال دارد افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد ظرفیت های شغلی مشکل جوانان بویژه فرزندان شهدا را کاهش دهیم.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین خواستار دعای ویژه ی خانواده های معظم شهدا در توفیقات بیشتر دولت در خدمت به مردم شد و افزود: امیدوارم در فضایی آرام همراه با تعامل با تمامی دستگاه های اجرایی ضمن پاسخگویی به مردم بتوانیم گام های موثری در این استان برداریم.

شهید امین اصغری در سال ۱۳۶۳ در سن ۲۱ سالگی در منطقه ی سومار به درجه ی رفیع شهادت نائل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه