استاندار سابق گیلان:

راه آهن رشت – قزوین باید در ۴ سال دوم دولت به پایان برسد!

استاندار سابق گیلان گفت: لازم است طرح‌های بزرگ استان نظیر راه‌آهن رشت قزوین که از مطالبات چند ۱۰ ساله مردم است در چهارساله آینده رقم بخورد.

راه آهن رشت – قزوین باید در ۴ سال دوم دولت به پایان برسد!

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی عصر امروز در آئین تودیع و معارفه استاندار گیلان مردم این استان را مردمانی صبور دانست که کاستی‌ها را به خاطر پیشرفت نظام گذشت می‌کنند و اظهار داشت: از اعتماد مجدد دولت، رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در گیلان و تشکل‌های دولتی و غیردولتی طی چهارساله گذشته تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه تمامی توقفیقات کسب‌ شده در چهار سال گذشته به همت همکاران در استان بوده است، افزود: اگر خالصانه خدمات خود را به مردم انجام دهیم خدمات ما باقی خواهد ماند.

استاندار اسبق گیلان تمام تلاش خود در چهار سال گذشته را در راستای آرامش و وفاق استان دانست و گفت: این سیاست در استان در بهبود فضای کسب‌وکار و پیشرفت در حوزه‌های دیگر بوده که همه بر آن اذعان دارند.

استاندار جدید البرز با بیان اینکه طرح‌های بزرگی در استان در حال اجراست، خاطرنشان کرد: لازم است طرح‌های بزرگ استان نظیر راه‌آهن رشت قزوین که از مطالبات چند ۱۰ ساله مردم است در چهارساله آینده رقم بخورد.

نجفی افزود: طرح‌های نیمه‌تمامی از جمله سدها، آزادراه، ساماندهی دو رود در رشت، پروژه‌های گردشگری و بکار گیری از نخبگان جامعه در گیلان وجود دارند که باید در دولت دوم روحانی پیگیری شوند.

وی با بیان اینکه تمام تلاشم را برای کاهش آلام و دردهای مردم به کار گرفته‌ام، گفت: ممکن است در برخی از طرح‌ها و برنامه‌ها کاستی‌هایی وجود داشته باشد که از این منظر از تمام مردم گیلان عذرخواهی و حلالیت می طلبم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه